کد خبر : 1753063 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 23:07 | 57.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیرلو: قهرمانی مبارک اینتر اما ...

آندره آ پیرلو از روحیه و اراده یوونتوس برای کسب پیروزی مقابل اودینزه تمجید کرد.

پیرلو: قهرمانی مبارک اینتر اما ...

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شرایطی که فاصله ای با شکست برابر اودینزه نداشت، با دبل کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی به سه امتیاز حساس این دیدار در کورس سهمیه لیگ قهرمانان دست یافت. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان یوونتوس در پایان این دیدار قهرمانی اینتر را تبریک گفته و نراتزوری را شایسته فتح این عنوان توصیف کرد.

 

آندره آ پیرلو گفت: "این پیروزی با عزم و مبارزه تیمی به دست آمد. ما بار دیگر شرایط را برای خودمان پیچیده کردیم، اما می خواستیم با برتری به خانه بازگردیم و این همان چیزی است که اهمیت دارد. این پیروزی با توجه به نتایج بعد از ظهر امروز بسیار مهم بود.

 

1590044

 

گروه ما گروهی قدرتمند است که می خواهد برای اهداف خود مبارزه کند و ما هرگز کمبودی از این حیث نداشتیم. بعضی اوقات نگرش ما در جریان بازی شایسته نام یوونتوس نبود، اما حلقه اتحاد ما یعد گل دوم نشان از اتحاد بود. اکنون باید با همین روحیه به کارمان ادامه دهیم.

 

چنین بازی هایی کمی استرس زا و احساسی است، اما وقتی در پایان برنده می شوی این نتیجه به شما انرژی ادامه می دهد. هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی خسته هستیم، بنابراین وقتی همیشه عادت دارید برای اسکودتو و نه لیگ قهرمانان مبارزه کنید شرایط تغییر می کند. اما ما با این اوضاع سازگار شده ایم و می خواهیم در این مبارزه به هدف خود دست یابیم.

 

من به اینتر و آنتونیو کونته عنوان قهرمانی را تبریک می گویم و آنها سزاوار این موفقیت بودند. ما نیز باید تغییر کنیم، زیرا می خواهیم دوباره قهرمان شویم. یک دوره پس از 9 اسکودتوی متوالی به پایان رسیده، اکنون دوره دیگری آغاز می شود و ما قصد داریم دوباره به قهرمانی برسیم."

دیدگاه‌ها