کد خبر : 1753134 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 11:19 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

پس از هت‌تریک؛

آینده بیل در تاتنهام همچنان در ابهام

گرت بیل، ستاره قرضی تاتنهام، شب گذشته برابر شفیلد هت تریک کرد، اما رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام صحبت درباره آینده او را به تعویق انداخت.

آینده بیل در تاتنهام همچنان در ابهام

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل شب گذشته با هت تریک برابر شفیلد یونایتد موفق شد بهترین نمایش خود در لیگ برتر از سال 2012 به بعد را داشته باشد.

با این وجود رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام، از صحبت درباره این موضوع که آیا باشگاه بیل را برای فصل های بعد نیز نگه خواهد داشت یا خیر، سر باز زد و گفت پس از پایان فصل در این باره بحث خواهد شد.

 

1597537

 

تاتنهام شب گذشته با درخشش گرت بیل موفق به شکست 4-0 شفیلد شد. این نخستین بار از سال 2012 به بعد بود که وینگر ولزی موفق به هت تریک در لیگ برتر می شد.

بیل که به صورت قرضی از رئال مادرید به تاتنهام آمده است، در این فصل به تناوب بین هسته اصلی خط حمله تاتنهام و یک بازیکن حاشیه ای در رفت و آمد بوده است، اما میسون معتقد است که ستاره ملی پوش ولزی آن توانایی در کلاس جهانی اش در یک سوم پایانی را از دست نداده و نخواهد داد.

 

1597532

 

رایان میسون گفت: "من همیشه گفته ام که گرت بیل توانایی خود در خلق لحظه های درخشان در یک سوم پایانی رااز دست نداده و نخواهد داد. او بازیکنی در کلاس جهانی است. او این موضوع را در طول سال ها ثابت کرده است.

خوشایندترین چیز در مورد نمایش امشب او، نگرشی بود که به بازی داشت و دوندگی که برای تیم کرد. مطمئن می شدی که از شانس هایش استفاده می کند.

فکر می کنم اینکه بیل بماند یا نه پس از پایان فصل بررسی خواهد شد. اولویت ما در حال حاضر بازی بعدی است."

 

1597530

 

میسون همچنین به BBC گفت: "وقتی که در لحظات حساس هت تریک می کنید، معلوم است که تیتر روزنامه ها می شوید. او بازیکنی در کلاس جهانی است، ما این را می دانیم. هر کسی که در طول 10 سال گذشته فوتبال تماشا کرده باشد، می داند که او قادر به چه کارهایی است. تمام کنندگی او خیره کننده بود."

 

1597538

 

گرت بیل اما در این میان واکنش تاتنهام به شکست در فینال کارابائوکاپ را ستود و گفت: "ما باید پس از شکست در کارابائوکاپ دوباره به شکلی مثبت خودمان را پیدا می کردیم و امشب همین کار را انجام دادیم.

اینکه از 2012 به بعد در لیگ برتر هت تریک نکرده ام خیلی بدتر از چیزی که واقعا هست به نظر می رسد، چرا که من مدت ها بود از لیگ برتر دور بودم.

همیشه هت تریک کردن خیلی خوب است اما ما بازی به بازی پیش می رویم و گرفتن یک نتیجه مثبت تنها کاری است که می توانیم بکنیم. زدن سه گل خیلی خوب است اما تیم در درجه اول اهمیت قرار دارد. ما به همه امتیازاتی که می توانیم بگیریم نیاز داریم بنابراین تا پایان خواهیم جنگید."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها