کد خبر : 1753224 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:25 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

اصلا به شکست فکر هم نمی کنم

استونز : به فینال می رویم تا تاریخ ساز شویم

مدافع منچسترسیتی از اعتماد به نفس بالای خود و هم تیمی هایش برای گذر از سد پی اس جی و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان صحبت کرد.

استونز : به فینال می رویم تا تاریخ ساز شویم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که چهارشنبه هفته گذشته در پارک دو پرنس توانست یک برد ارزشمند برابر پی اس جی کسب کند، فردا با یک تساوی هم راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد که اولین بار در تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

سیتی در بازی رفت 1-2 موفق به شکست پی اس جی شد و باید دید فردا شب چگونه از برتری خود دفاع خواهد کرد.

 

 

1597662

 

 

جان استونز مدافع سیتی در نشست خبری این بازی گفت:« آسوده خاطریم و با اعماد به نفس وارد بازی خواهیم شد. این یک موقعیت خاص و ویژه در تاریخ باشگاه است و این شانس را داریم تا به فینال لیگ قهرمانان برویم.

بازی رفت در پاریس نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و زدن دو گل در خانه حریف کار ساده ای نیست. نتیجه ای که باعث شده با اطمینان خاطر بیشتری وارد بازی برگشت شویم و همه از اینکه شانس بالایی برای فینالیست شدن برخورداریم، هیجان زده هستیم.»

 

 

1596055

 

 

استونز ادمه داد:« به خودمان و توانایی های مان ایمان داریم و می دانیم که چگونه باید برابر پی اس جی بازی کنیم. من حتی نمی خواهم به احتمال شکست فکر کنم. وارد زمین می شویم تا برنده شویم. این ذهنیتی است که از زمان حضور پپ گواردیولا بر این باشگاه حاکم شده است. می دانیم چه تیمی هستیم و قادر به چه کارهایی هستیم. اگر هم برنده نشویم، حداقل وجدان مان آسوده است که هر کاری در توان مان بوده را انجام داده ایم. اینجا در پی اس جی هیچکس پاپس نمی کشد. من به این تیم و به هم تیمی هایم ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم تاریخ ساز شویم.»

 

 

1154033

 

 

سیتی در سه سال گذشته به شکل متوالی در یک چهارم نهایی حذف شده بود ولی امسال طلسم شکنی کرد. استونز در این رابطه گفت:« اتفاقات چند سال اخیر تجربه خوبی برای مان شد و باعث شده تا به تیمی قدرتمندتر تبدیل شویم.

طبیعی است که حذف شدن قبل از نیمه نهایی دشوار است و به سختی می توانستیم قبولش کنیم ولی در نهایت باعث شدند تا انگیزه مان بیشتر شود. بیشتر تلاش کردیم و موفق شدیم به نیمه نهایی برسیم. حالا هدفی جز رفتن به فینال و سپس قهرمانی نداریم. این فرصتی بی نظیر است و امیدوارم از آن استفاده کنیم. این تیم شخصیت بالای خودش را در زمین نشان داده است و همه می خواهیم فردا شب گام مثبت دیگری برداریم و تاریخ ساز شویم.»

 

دیدگاه‌ها