کد خبر : 1753265 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 22:25 | 36.9K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید از جدایی ستاره ولزی پشیمان نیست؟

گرت بیل مقابل شفیلد موفق به ثبت هت تریک شد و حالا می تواند فصل او در تاتنهام را خوب توصیف کرد.

رئال مادرید از جدایی ستاره ولزی پشیمان نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، ماه های پایانی حضور گرت بیل در رئال مادرید به عجیب ترین شکل ممکن گذشت و این ستاره ولزی اغلب بازی های تیمش را از روی سکوی تماشاگران تماشا می کرد. در نهایت دوران پرفراز و نشیب گرت بیل در رئال مادرید تابستان سال گذشته به اتمام رسید و باشگاه سابق او یعنی تاتنهام این بازیکن را به صورت قرضی و به مدت یک فصل جذب کرد.

 

1597537

 

اما اگرچه گرت بیل شروع چندان خوبی در اسپرز نداشت و در هفته های ابتدایی مصدوم بود، اما آمار نشان می دهد کارنامه او در لندن خوب بوده است. گرت بیل که از زمان جدایی ژوزه مورینیو چهار بار موفق به گلزنی شده، در مجموع در این فصل 14 بار برای تاتنهام در امر گلزنی موفق بوده و سه پاس گل نیز ارسال کرده است. ستاره ولزی در کل هر 87 دقیقه یک بار در به ثمر رسیدن یک گل برای اسپرز تاثیرگذار بوده که آمار خوبی محسوب می شود.

 

اما همچنان آینده گرت بیل در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست آیا تاتنهام برای خرید دائمی او اقدام خواهد کرد یا خیر. علیرغم این کارنامه موفقیت آمیز نیز رابطه گرت بیل بقدری با زین الدین زیدان شکرآب شده که بعید است رئال مادرید تمایلی به حفظ او در آخرین فصل قراردادش داشته باشد و در شرایط فعلی احتمالا ماندن در تاتنهام بهترین گزینه برای گرت بیل است.

دیدگاه‌ها