کد خبر : 1753320 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 12:58 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

فونسکا کناره‌گیری نخواهد کرد؛

امتناع سرمربی رم از استعفا

گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که پائولو فونسکا، سرمربی رم، از استعفا خودداری کرده است.

امتناع سرمربی رم از استعفا

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین رم برابر منچستریونایتد در دیدار رفت از نیمه نهایی لیگ اروپا، چهار سرمربی موقت آماده جانشینی فونسکا هستند، اما سرمربی رم استعفا نمی دهد!

رم در حال حاضر و چهار بازی مانده به پایان فصل در سری آ در رده هفتم جدول قرار دارد، تنها دو امتیاز بالاتر از ساسولو.

جالوروسی از پنج بازی گذشته خود در سری آ تنها چهار امتیاز به دست آورده است و هفته گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا نیز 6-2 برابر منچستریونایتد شکست خورد.

 

1597849

 

فونسکا روز گذشته با مدیران باشگاه رم دیدار کرده است. در این ملاقات که یک ساعت به طول انجامید مدیر برنامه های سرمربی رم نیز حضور داشت.

باشگاه فونسکا را اخراج نکرد و این سرمربی پرتغالی نیز تاکید کرد که نمی خواهد استعفا بدهد، هر چند می داند که زمان حضورش در پایتخت در پایان این فصل به اتمام می رسد.

گفته می شود که در صورت رقم خوردن نتیجه تحقیرآمیز دیگری برابر منچستریونایتد در دیدار برگشت در پنجشنبه این هفته، باشگاه فونسکا را اخراج خواهد کرد.

اخبار در رم حاکی از آن است که برونو کونتی، مورگان دی سانکتیس، فابریتزیو پیکارتا و آلبرتو د روسی کاندیداهای جانشینی فونسکا تا پایان فصل هستند، اگر این سرمربی پنجشنبه شب اخراج شود.

 

1597847

 

مائوریتسیو ساری نیز گزینه اول رمی ها برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

کوریره دلو اسپورت گزارش کرده است که در هفته آتی جلسه مهمی با ساری برگزار خواهد شد تا توافق با او قطعی شود. گاتزتا دلو اسپورت نیز نوشته است که ساری تیم رم را دوست دارد و از ترکیب بازیکنان فعلی راضی است و تنها به سه یا چهار بازیکن جدید در تابستان نیاز خواهد داشت.

هر چند سرمربی سابق یوونتوس و چلسی، همچنین در حال مذاکره با تاتنهام نیز هست.

دیدگاه‌ها