کد خبر : 1753398 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 21:40 | 61.2K بازدید | 4 دیدگاه

بحث انتقال ستاره مراکشی به بایرن مونیخ جدی شد

به نظر می رسد شایعات حضور اشرف حکیمی در بایرن‌مونیخ ابعاد جدی‌تری به خود گرفته است.

بحث انتقال ستاره مراکشی به بایرن مونیخ جدی شد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر نیز مانند بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی درگیر بحران مالی بزرگی شده و ممکن است در این شرایط اشرف حکیمی را نیز از دست بدهد. ملی پوش مراکشی پس از دو فصل درخشان و قرضی در دورتموند، به باشگاه اسپانیایی بازگشت و پس از آن از رئال مادرید راهی اینتر شد و در این مدت نیز عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده است.

 

 

1597594

 

 

اما اخیرا اتلتیک مدعی شده بود که مشکلات مالی شدید اینتر در نهایت ممکن است این باشگاه را مجبور به فروش اشرف حکیمی در تابستان پیش رو بکند. اینتر در پرداخت اولین قسط خود به مبلغ 10 میلیون یورو به موقع عمل نکرد و گفته می‌شود هنوز رقم مورد توافق را به رئال مادرید پرداخت نکرده است.

 

در روزهای اخیر گزارشات حاکی از آن بود که باشگاه بایرن مونیخ شرایط جذب اشرف حکیمی را بررسی می کند. در واقع به نظر می‌رسد که این بازیکن کاملاً متناسب با سبک بازی تیم های سرمربی فصل بعد بایرن یعنی یولیان ناگلزمان است و همین موضوع باعث شده که باواریایی‌ها به سراغ جذب او بروند.

 

 

1563298

 

 

در همین ارتباط مدیر برنامه های اشرف حکیمی نیز به نوعی این شایعات را تایید کرده است. آلخاندرو کومانو می‌گوید: "این مسئله من را متعجب نمی کند. بایرن یکی از بهترین باشگاه های جهان است. اگر آنها به دنبال کسی باشند، آن بازیکن باید در پست خود بهترین باشد. اشرف نیز در پست خود بهترین است."

دیدگاه‌ها