کد خبر : 1753529 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:58 | 46.6K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ناراحتی بارسا از شکست سویا؛ به رئال راه می‌دهند

سویا دوشنبه شب در زمین خود برابر بیلبائو شکست خورد؛ در حالی که هیچکس تصور چنین نتیجه ای را نداشت.

ناراحتی بارسا از شکست سویا؛ به رئال راه می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، پس از پیروزی رئال، اتلتیکو و بارسا در هفته 34 لالیگا، تصور می شد سویا نیز در سانچس پیسخوان کار دشواری برای گذر از سد بیلبائو نداشته باشد ولی گل دقایق پایانی اینیاکی ویلیامز، سه امتیاز را نصیب باسکی ها کرد.

با این شکست، شانس قهرمانی سویا در لالیگا بسیار کاهش یافت و نبرد قهرمانی بین اتلتیکو، رئال و بارسا خواهد بود. سویا به فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها 6 امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین دارد و نسبت به رئال و بارسا هم 4 امتیاز کمتر اندوخته است.

 

 

1598132

 

 

سویا یکشنبه پیش رو باید به زمین رئال برود و یک بازی بسیار کلیدی را برگزار کند. یک روز زودتر یعنی شنبه ساعت 18.45 بارسا در نوکمپ میزبان اتلتیکو است و امیدوار به کسب پیروزی و رسیدن به صدر اما می داند که در صورت برتری رئال بر سویا، این تیم صدرنشین خواهد شد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بازیکنان بارسا از شکست سویا بسیار ناراحت هستند چرا که معتقدند سویا حالا دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و بازیکنان این تیم از انگیزه لازم برای بازی برابر رئال برخوردار نخواهند بود. به این ترتیب شانس رئال برای کسب سه امتیاز بالاتر است.

 

 

1589368

 

 

از سوی دیگر کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای سویا نیز هفته هاست قطعی شده و در واقع تیم تحت هدایت جولن لوپتگی برابر رئال هدف خاصی نخواهد داشت.

بارسلونا نسبت به رئال از امتیاز بازی های رودرو نیز برخوردار نیست و در صورت برابری امتیازات در پایان فصل، رئال عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها