کد خبر : 1753546 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:20 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

زی روبرتو:

وینیسیوس می‌تواند به اسطوره رئال‌مادرید تبدیل شود

زی روبرتو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، تمجید ویژه ای از وینیسیوس و رودریگو، دو بازیکن رئال مادرید، انجام داده است.

وینیسیوس می‌تواند به اسطوره رئال‌مادرید تبدیل شود

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور این فصل بهترین روزهای خود در رئال مادرید را سپری کرده است. این بازیکن 20 ساله حالا در زمینه زدن ضربات آخر عملکرد خود را بهبود بخشیده و زیر نظر زین الدین زیدان با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده است؛ تا جایی که زی‌روبرتو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، تمجید ویژه ای از او انجام داده است.

 

 

1589153

 

 

زی‌روبرتو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وینیسیوس می‌تواند به اسطوره رئال مادرید تبدیل شود یا خیر گفت: " بله، کاملا؛ او پتانسیل زیادی دارد و با گذشت زمان توانایی های بالقوه خود را به نمایش خواهد گذاشت. او برای تحقق این امر به اعتماد به نفس نیاز دارد و شما تنها با بازی کردن به این مهم دست خواهید یافت."

 

زی‌روبرتو در ادامه گفت: " این فقط در مورد وینیسیوس صدق نمی کند چراکه باید بگویم رودریگو نیز از پتانسیل بالایی برخوردار است. آنها مطمئناً نسل بعدی را تشکیل خواهند داد. آخرین بازیکنانی که در طول 10 سال گذشته سطح خود را حفظ کرده اند مانند رونالدو، مسی، زلاتان و لواندوفسکی تا همیشه دوام نخواهند داشت؛ بنابراین ما باید از نسل جدید استقبال کنیم و من بازیکنانی نظیر وینیسیوس، رودریگو و کیلیان امباپه را در بین افراد با قابلیت زیاد میبینم."

 

 

1581943

دیدگاه‌ها