کد خبر : 1753585 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 22:06 | 69.7K بازدید | 6 دیدگاه

بارسلونا مدافع خود را به لیورپول پیشنهاد داد

ساموئل امتیتی، مدافع فرانسوی و تنومند بارسلونا در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

بارسلونا مدافع خود را به لیورپول پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در سه سال اخیر و بعد از جام جهانی 2018 به بدترین شکل ممکن برای ساموئل امتیتی پیش رفته و او اغلب بازی های بارسلونا و تیم ملی فرانسه را به علت مصدومیت از دست داده است. نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد جدایی این مدافع فرانسوی از بارسلونا قطعی شده و اخباری در مورد احتمال انتقال او به لیگ برتر و باشگاه لیورپول منتشر شده است.

 

1563879

 

در واقع مدیر برنامه ساموئل امتیتی با لیورپول تماس گرفته و آمادگی موکل خود برای انتقال به این باشگاه را اعلام کرده است. قرارداد این بازیکن در سال 2023 با بارسلونا تمام می شود و باشگاه اسپانیایی حتی با رقم شش میلیون پوند هم حاضر به فروش ساموئل امتیتی شده است. مصدومیت بازیکنانی چون جو گومز و ویرژیل فن دایک در فصل جاری مشکلات زیادی برای لیورپول در خط دفاعی ایجاد کرد و آنها قطعا در فصل تابستان حداقل یک مدافع جدید جذب خواهند کرد. چند هفته پیش شایعه شد که زنیت سن پترزبورگ نیز خواهان اومتیتی است، اما این مدافع نمی خواهد به لیگ های درجه دو برود و به همین دلیل فعلا تمام گزینه های احتمالی برای فصل آینده را ارزیابی می کند.

 

به هر ترتیب ساموئل امتیتی ​​پس از ظهور رونالد آرائوخو و مینگوئزا در تیم اصلی و همچنین خرید احتمالی اریک گارسیا از منچسترسیتی، کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسلونا برای فصل بعد دارد و جدایی احتمالا بهترین راه حل برای او خواهد بود.

دیدگاه‌ها