کد خبر : 1753757 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 01:30 | 37.7K بازدید | 4 دیدگاه

رم 3-2 منچستریونایتد: معجزه‌ای در کار نبود

رم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد با نتیجه 3-2 پیروز شد اما از رسیدن به دیدار فینال بازماند.

رم 3-2 منچستریونایتد: معجزه‌ای در کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، رمی ها که در دیدار رفت با نتیجه 6-2 مغلوب شده بودند، امشب موفق شدند حریف را با نتیجه 3-2 شکست بدهند اما این نتیجه برای رسیدن به دیدار نهایی کافی نبود و شیاطین سرخ بار دیگر به فینال لیگ اروپا راه پیدا کردند.

در همان دقایق ابتدایی روی یک ارسال و در شرایطی که منچستری‌ها تصور می‌کردند که مانچینی در آفساید قرار دارد، هافبک آاس رم در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد اما نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و داوید ده خیا با عکس العملی استثنایی توپ را سیو کرد و موقعیت از دست رفت. بازیکنان یونایتد به شدت معتقد به آفساید بودند.

منچستریونایتد اولین موقعیت خود را توسط ادینسون کاوانی به دست آورد. مهاجم اروگوئه‌ای در دقیقه 20 در محوطه جریمه با دروازه‌بان آاس رم تک به تک شد اما ضربه‌ چیپش روی تیرک دروازه فرود آمد و به بیرون رفت. پنج دقیقه کاوانی این بار در سمت راست در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما شوت محکم او را میرانته با واکنشی تماشایی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 30 کریس اسمالینگ مدافع آاس رم مصدوم شد و جای خود را به آبریمو داربو داد. 

سه دقیقه بعد حمله سه نفره رمی‌ها به ضربه پیگرینی ختم شد اما ده خیا در این صحنه هم نقش آفرینی کرد و مانع از گلزنی حریف شد.

در دقیقه 38 فرار ادینسون کاوانی از تله آفساید او را در موقعیت تک به تک قرار داد و او پیش از ورود به محوطه جریمه ضربه نهایی را زد و توپ پس از برخورد به دست آنتونیو میرانته تبدیل به گل شد تا در مجموع بازی 7-2 شود.

 

1598528

 

پس از این گل، مخیتاریان فرار خوبی کرد و در محوطه جریمه شانس خود را برای باز کردن دروازه ده خیا آزمود اما ضربه این بازیکن را هم گلر منچستریونایتد گرفت تا نیمه اول با برتری شیاطین سرخ خاتمه یابد.

در نیمه دوم برخلاف نیمه اول، مهاجمان دو تیم از فرصت‌های خود، استفاده بهتری کردند. آاس رم در 3 دقیقه توانست دو گل بزند؛ ابتدا ضربه سر پیگرینی در مقابل دروازه به ژکو رسید تا او گلزنی کند و سپس کریستانته گل دوم را به ثمر رساند.

 

1598529

 

هواداران رم امیدوار به کامبک بودند اما این منچستریونایتد بود که روی ارسال برونو فرناندز و ضربه کاوانی به گل رسید و بازی در دقیقه 68 مساوی شد.

 

1598530

 

در ادامه رمی ها حملاتی را هم انجام دادند اما تا دقیقه 83 موفق به باز کردن دروازه ده خیا نشدند تا این که نیکولا زالوسکی گل سوم را به ثمر رساند. مختاریان هافبک سابق منچستر هم شوتی تماشایی را زد اما ضربه او به تیرک دروازه خورد.

 

1598531

 

در نهایت بازی با همین نتیجه خاتمه یافت و منچستریونایتد به فینال لیگ اروپا صعود کرد و حالا برای کسب دومین قهرمانی لیگ اروپا، با ویارئال دیدار کند.

 

 

دیدگاه‌ها