کد خبر : 1753774 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:40 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

پس از صعود به فینال؛

مگوایر: بازی برابر رم مثل بسکتبال بود

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، از رسیدن به فینال لیگ اروپا خوشحال است اما معتقد است شیاطین سرخ در دیدار برگشت فرصت های زیادی در اختیار حریف قرار داده اند.

مگوایر: بازی برابر رم مثل بسکتبال بود

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر تایید کرد که منچستریونایتد در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر رم بسیار عصبی و پرتنش ظاهر شده است و این بازی را به دلیل حملات پی در پی و نوبتی دو طرف روی دروازه یکدیگر به یک مسابقه بسکتبال تشبیه کرد.

یونایتد شب گذشته در استادیوم المپیکو 3-2 برابر رم شکست خورد اما با توجه به پیروزی پرگل 6-2 شیاطین سرخ در اولدترافورد، به فینال این بازی ها صعود کرد.

 

1598572

 

ادینسون کاوانی در دقیقه 39 نخستین گل بازی را برای یونایتد به ثمر رساند و شیاطین سرخ سپس در دقایق 57 و 60 بازی دو گل پیاپی از ادین ژکو و برایان کریستانته دریافت کردند. کاوانی در دقیقه 68 روی پاس دیدنی برونو فرناندز بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 83 الکس تلس روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا رم 3-2 پیروز این دیدار شود.

مگوایر گفت: "رسیدن به فینال دستاورد بزرگی است. ما این بازی را نبردیم و این ناامیدکننده است اما کارمان را در دیدار رفت انجام داده بودیم.

بازی را کمی عصبی آغاز کردیم. این بازی مثل بسکتبال رفت و برگشتی بود و در نیمه دوم فرصت های زیادی در اختیار آنها گذاشتیم. حالا باید به فینال برویم و پیروز شویم."

مگوایر همچنین درباره دو گلی که کاوانی در بازی شب گذشته زد، گفت: "ادینسون دو گل فوق العاده زد و حرکات و کار بدون توپ او فوق العاده است.

گل دوم او از آن گل های مخصوص او و آنچه که در طول دوران فوتبالش انجام داده است، بود."

 

1598569

 

دیدار منچستریونایتد و رم در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت 13 گل در بر داشت که با رکورد بیشترین تعداد گل در مجموع دو بازی نیمه نهایی اروپایی برابر شد.

منچستریونایتد با این پیروزی به فینال لیگ اروپا صعود کرد و در تاریخ 26 ماه می باید در گدانسک به مصاف ویارئال برود.

 

 

دیدگاه‌ها