کد خبر : 1754029 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:01 | 33.9K بازدید | 1 دیدگاه

جاناتان بارنت:

گرت بیل را می خواهید؟ باید پول زیادی خرج کنید

مدیر برنامه های گرت بیل شرط سنگینی را پیش پای رئال برای فروش این بازیکن گذاشت.

گرت بیل را می خواهید؟ باید پول زیادی خرج کنید

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل تابستان گذشته بود که به صورت قرضی از رئال راهی تاتنهام شد. او زیر نظر ژوزه مورینیو هرگز به بازیکن ثابت تیم تبدیل نشد و در چند مقطع با مربی پرتغالی مشکلاتی هم پیدا کرد. با برکناری مورینیو فضا برای بیل بازتر شد تا جایی که در دو بازی اخیر لیگ برتر برابر ساوتهمپتون و شفیلد یونایتد توانسته 4 گل به ثمر برساند و مجموع گل هایش برای تاتنهام را به عدد 14 برساند.

 

 

1598995

 

 

اوج گیری گرت بیل باعث شده تا همه معادلات در مورد او به هم بخورد. ابتدا تاتنهام هیچ تمایلی برای جذب قطعی بیل نداشت و قرار بود او به رئال برگردد ولی طبق ادعای دیلی میل، دنیل لِوی مالک تاتنهام اکنون متقاعد شده است تا برای خرید قطعی گرت بیل از رئال اقدام کند.

از قرارداد ستاره ولزی با رئال تنها یک سال دیگر باقیمانده و انتقال دوباره قرضی او غیرممکن است. در صورتی که زین الدین زیدان روی نیمکت رئال ماندنی شود، ادامه حضور بیل در رئال منتفی خواهد بود و او باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد. اگر زیدان به هر دلیلی فصل بعد در رئال نباشد، بیل باید بین تمدید با رئال و تلاش برای اثبات خود به مربی جدید یا انتقال به تیمی دیگر، یکی را انتخاب کند. 

 

 

1534445

 

 

جاناتان بارنت ایجنت گرت بیل در مورد آینده این بازیکن به اسکای اسپورتس گفت:« او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا به تاتنهام برگشت و به چندین مصدومیت هم دچار شد و مدتی روی فرم نبود ولی وقتی این مشکلات تمام شدند، تنها چیزی که نیاز داشت، بازی در یک پست درست و حضور متوالی در ترکیب ثابت تاتنهام بود. رایان میسون سرمربی جدید به بیل فرصت لازم را داده و همه می بینند که او چه اندازه خوش درخشیده است. نه زیدان و نه مورینیو به گرت فرصت لازم را برای درخشش ندادند.»

 

فروش بیل توسط رئال:« تیمی که بیل را می خواهد، باید پول زیادی داشته باشد و اینکه خود بازیکن هم علاقه مند به انتقال باشد. این باعث می شود تا خیلی از باشگاه ها از دور خارج شوند.»

 

دیدگاه‌ها