کد خبر : 1754065 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:25 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سقوط کردید،چرا اینقدر خوشحالید ؟

یاران تفضلی باید 10 گل دیگر می‌زدند!

دو پاس گل رایان تفضلی در هفته پایانی چمپیونشیپ برای بقای وایکام واندررز کافی نبود و آنها علی رغم یک برد بزرگ، به دسته دوم سقوط کردند.

یاران تفضلی باید 10 گل دیگر می‌زدند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهل و ششم و پایانی رقابت های چمپیونشیپ انگلستان، تیم وایکام واندررز در ریورساید استادیوم میهمان میدلزبورو بود. وایکام برای بقا در چمپیونشیپ نیاز به چیزی فراتر از معجزه داشت. آنها باید با اختلاف 13 گل از سد میزبان خود عبور می کردند و در انتظار شکست دربی کانتی می نشستند که از قبل نیز مشخص بود این اتفاقات رخ نخواهد داد.


اما وایکام که تنها برای حفظ اعتبار خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، رایان تفضلی مدافع ایرانی را نیز در ترکیب خود داشت و این بازیکن با درخشش در این بازی زیبا، عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

 

1599069


در این مسابقه جذاب و دیدنی، وایکام در دقیقه 14 گل نخست را وارد دروازه کرد. پاس عالی رایان تفضلی به فرد اونیدینما هافبک نیجریه ای وایکام رسید و او قدر پاس خوب هم تیمی ایرانی خود را دانست و با باز کردن دروازه میدلزبورو، تیمش را به گل اول بازی رساند.


در دقیقه 33 این بازی وایکام موفق شد اختلاف را به عدد 2 برساند. پس از اینکه آرچر دروازه بان میدلزبورو موفق به مهار شوت بازیکن وایکام شد، در برگشت مک کلاری با هم تیمی خود ایکپئازو یک و دو کرد و در فاصله ای نزدیک، موفق شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند و نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید.

 

1599072


بازیکنان وایکام که از سقوط خود به دسته پایین تر اطمینان داشتند، بازی هجومی خود را ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 56 گل سوم را نیز به ثمر رساندند. ارسال یک کرنر به روی دروازه با ضربه سر رایان تفضلی همراه بود و او توپ را در دهانه دروازه به هم تیمی خود جیسون مک کارتی رساند و این بازیکن کار سختی برای باز کردن دروازه جردن آرچر گلر میدلزبورو نداشت و گل سوم را به ثمر رساند.


بازی با همین نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید و رایان تفضلی مدافع ایرانی وایکام با ارائه یک نمایش فوق العاده، نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت. او با کسب نمره 8.4 عنوان بهترین بازیکن زمین را در آخرین دیدار فصل تیمش از آن خود کرد.


هر چند که وایکام طی هفته های اخیر فرم بسیار خوبی پیدا کرده بود و در 7 هفته پایانی 13 امتیاز به دست آورده بود و امروز نیز به امتیاز شانزدهم در 8 بازی دست یافت، اما از دست دادن امتیازات فراوان و شکست های پرگل، باعث شد آنها به دسته پایین تر سقوط کنند.

 

1599071


رایان تفضلی مدافع  ایرانی وایکام که در این فصل و در طول 48 هفته ای که مسابقات برگزار شد، 20 بار برای تیمش به میدان رفته بود، در این بازی ها 2 بار برای وایکام موفق به گلزنی شده بود و امروز نیز شمار پاس های گلش را به عدد 2 رساند. نکته جالب درخصوص این مدافع ایرانی این است که او با توجه به اینکه تیمش اغلب نتایج ناامید کننده ای کسب کرده بود، اما نمرات خوبی را در بازی وایکام کسب کرد.


بازی های خوب رایان تفضلی نیز طی هفته های اخیر عاملی برای بقای تیمش نشد و باید دید او در تابستان آینده چه تصمیمی برای آینده فوتبالی اش خواهد گرفت. او تا ژوئن 2022 با وایکام قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها