کد خبر : 1754129 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:20 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: آینده؟ می‌خواهم از حال لذت ببرم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، واکنش مبهمی به آینده خود و احتمال ادامه حضور در اینتر نشان داد.

کونته: آینده؟ می‌خواهم از حال لذت ببرم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که هفته گذشته قهرمانی خود در رقابت های سری آ را قطعی کرده بود امشب رو در روی سمپدوریا قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده و با نتیجه 5-1 حریف خود را شکست دهد تا همچنان به روند فوق‌العاده خود ادامه داده باشد.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، بعد از برد پرگل تیمش گفت: " این یک عملکرد رضایت بخش برای من، همه بازیکنان و تمام کسانی که در این موفقیت سهیم بودند به حساب می‌آید. اینتر 11 سال اسکودتو را از آن خود نکرده بود بنابراین تمایل زیادی برای جشن گرفتن وجود دارد.

 

 

1599227

 

 

طرفداران خیلی منتظر ماندند اما خوشحالیم که این لحظه را به آنها هدیه می دهیم. ما در حال انجام یک کار خارق العاده هستیم؛ همانطور که در 19 بازی نیم فصل دوم 16 پیروزی و 3 تساوی به دست آورده ایم."

 

کونته در پاسخ به سوالی پیرامون آینده خود در باشگاه اینتر گفت: "من اینجا هستم تا در مورد حال صحبت کنم نه در مورد آینده. ما می دانیم که چقدر سخت کار کردیم، چقدر رنج کشیدیم بنابراین باید از این لحظه لذت ببریم.

 

بعد از دو سال، اعتبار را به اینتر، باشگاه، تیم و هواداران برگرداندیم.  من در زندگی ام بارها فرصت شادی برای جشن گرفتن را از دست داده ام اما این بار می خواهم از آن لذت ببرم.  در مورد بقیه موارد خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

 

1599225

 

 

من همیشه گفته ام که پیروزی باید به یک وسواس تبدیل شود؛ مانند دارویی که به آن نیاز داشته باشید. خوشحالم که با اینتر در میلان به موفقیت رسیدم چرا که هر کسی نمی‌تواند چنین حرفی بزند."

دیدگاه‌ها