کد خبر : 1754147 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 00:05 | 40.2K بازدید | 11 دیدگاه

عصبانیت پپ گواردیولا؛ پنالتی واضح ما گرفته نشد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که یک پنالتی واضح در لحظات پایانی به نفع تیمش اعلام نشده است.

عصبانیت پپ گواردیولا؛ پنالتی واضح ما گرفته نشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی که می توانست با کسب یک پیروزی قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را قطعی کند امشب با نتیجه 2-1 از چلسی شکست خورد تا این اتفاق احتمالا یک هفته دیگر به تعویق بیفتد. از طرف دیگر این شکست یک اخطار جدی برای تیم پپ گواردیولا بود که باید سه هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا دوباره مقابل چلسی قرار بگیرد.

 

 

1599245

 

 

در لحظات پایانی بازی امشب و پیش از گل دوم چلسی یک صحنه فوق العاده مشکوک در محوطه جریمه تیم لندنی رخ داد. به نظر می‌رسید کورت زوما روی رحیم استرلینگ مرتکب خطای پنالتی شد اما داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت. پپ گواردیولا در پایان بازی پیرامون این موضوع گفت: " این یک پنالتی واضح بود. با این حال فوتبال است و چنین اتفاقاتی رخ می دهد. ما سعی می کنیم دفعه بعدی پنالتی خود را تبدیل به گل کنیم. همین.

 

گاهی اوقات ما اشتباه می‌کنیم اما شاید آن ها (داوران) اعتقاد داشته باشند که مرتکب اشتباهی نمی‌شوند و اشکالی ندارد. من در تلویزیون هم صحنه را تماشا کردم و مطمئن هستم که کاملاً پنالتی بود. آن هم در دقیقه 88، درست زمانی که می‌توانید به گل برسید اما چه می‌توانم بگویم."

 

 

1599248

 

 

گواردیولا در پایان گفت: " 21 روز بعد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آنها می‌رویم و می‌خواهیم از مسابقه امروز درس بگیریم."

دیدگاه‌ها