کد خبر : 1754180 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:57 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان مصمم به جدایی؛

درخواست هری کین از رییس تاتنهام

هری کین، کاپیتان تاتنهام، قرار است از دنیل لوی، مالک این باشگاه، خواهش کند که پیشنهاداتی که دیگر باشگاه ها برای خرید او دارند را بررسی کند.

درخواست هری کین از رییس تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، ستاره 27 ساله تاتنهام و تیم ملی انگلیس، که پیش از این اشاراتی به احتمال جدایی از تاتنهام در تابستان پیش رو، در صورتی که وضعیت این تیم بهتر نشود، کرده بود، قرار است از دنیل لوی بخواهد تا به پیشنهاداتی که برای خرید او می شود گوش کند.

تاتنهام روز گذشته 3-1 برابر لیدز شکست خورد تا امیدهای آنها برای رسیدن به تاپ فور و حضور در چمپیونزلیگ در فصل آینده، در چهار بازی مانده به پایان فصل، تقریبا بر باد برود.

 

1599332

 

سان گزارش کرده است که کین قصد ندارد از تاتنهام بخواهد که با او را به تیم خاصی بفروشد اما شخصا از باشگاه درخواست خواهد کرد که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب اجازه جدایی به او بدهند.

در این گزارش همچنین آمده است که منچستریونایتد در حال آماده کردن پیشنهادی 110 میلیون یورویی برای خرید این مهاجم باتجربه است. هر چند که لوی پیش از این ارزش هری کین را دو برابر این مبلغ دانسته اما بحران اقتصادی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، رد کردن چنین پیشنهادی را بسیار دشوار می کند.

 

1599330

 

کین خود پیشتر اشاره کرده بود که در صورت عدم پیشرفت تیم، می تواند از تاتنهام جدا شود. گزارش هایی نیز وجود داشت که ادعا می کرد در صورت عدم حضور تاتنهام در فصل بعد چمپیونزلیگ، کاپیتان تاتنهام قصد جدایی از این باشگاه را خواهد کرد.

کین ماه پیش پس از بردن جایزه فوتبالیست سال از لندن فوتبال گفته بود: "جایزه های فردی عالی هستند، آنها دستاوردهای فوق العاده ای هستند.

در پایان دوران حرفه ام وقتی به عقب نگاه کنم و اینها را مرور کنم خرسند خواهم بود. هدف در حال حاضر به عنوان یک بازیکن این است که جام های تیمی را ببریم. همانقدر که این جایزه عالی است، من می خواهم برنده بزرگترین جوایزی که به صورت تیمی وجود دارد بشوم و ما در حال حاضر اصلا این کار را انجام نمی دهیم.

این یکی از آن موقعیت های تلخ و شیرین است. من ترجیح می دادم تا جام های تیمی ببریم تا این جایزه را. اما همین است که هست."

دیدگاه‌ها