کد خبر : 1754254 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:40 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

گردانی: گل اول سایپا معجزه وار به ثمر رسید

مدافع تیم ماشین سازی معتقد است که گل دوم تیم سایپا در بازی روز گذشته معجزه وار به ثمر رسیده است.

گردانی: گل اول سایپا معجزه وار به ثمر رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو مقابل میهمان خود سایپا دست یافت. گل اول تیم سایپا روی سانتر ابولفضل جلالی  از نقطه کرنر در دقیقه 37 به ثمر رسید. با توجه به کیفیت بد تصویر و نبود صحنه آهسته، تشخیص زننده این گل که به نظر می رسید به مدافعان تیم ماشین سازی هم برخورد کرده خیلی سخت بود. حبیب گردانی که در این صحنه در تیر یک جا گرفته بود و توپ از کنار او رد و وارد دروازه شد، نزدیک ترین شاهد این گل بود که در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد آن صحبت کرد:

 

بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کنند

بازی خیلی خوبی بود. بازی را خوب شروع کردیم ولی متاسفانه یک گل بد خوردیم. می توانستیم بازی را ببریم ولی متاسفانه مساوی کردیم. تلاش مان این است که شانس ماندن را بالا ببریم ولی متاسفانه اتفاقاتی می افتد که شرمنده هواداران ماشین سازی می شویم. تیم در استرس است و بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کنند.

 

تیم اول فصل خیلی بد بسته شده است

آقای اکبرپور آدم خیلی خوبی است و از وقتی آمده با انگیزه کار می کند و نشان داده که می تواند با توانایی هایی که دارد به تیم کمک کند. باید قبول کنیم که تیم اول فصل خیلی بد بسته شده است.

 

از اعتماد زنوزی سو استفاده کردند

از آقای زنوزی هم به خاطر حمایت های بسیارشان از ماشین سازی تشکر می کنم. شاید خیلی از پشت صحنه خبر نداشته باشند ولی به نظر من خیلی ها به ایشان نامردی کردند. یک مالک که نمی تواند خودش تیم را ببندد. به نظر من از اطمینان آقای زنوزی سو استفاده کردند و با این تیم بستن به تیم خیلی ظلم کردند. اگر دو سه بازیکن خوب هم داشتیم تیم به این روز نمی افتاد. این سرمایه یک شهر است که نباید این گونه با آن رفتار شود.

 

تا 5 صبح از ناراحتی بیدار بودم

ابزار ما برای موفقیت بسیار محدود است. یار تعویضی کم داریم. بازیکنانی که در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند اگر در کنارشان چند بازیکن دیگر هم حضور می یافتند خیلی خوب می شد. به خدا خودمان هم مانده ایم. من خودم تا 5 صبح از ناراحتی بیدار بودم. نمی دانم تقدیر ما چرا باید این گونه رقم بخورد.

 

در عمر فوتبالی ام چنین گلی ندیده بودم

توپی که از کرنر سانتر شد؛ دو بازیکن ما روی تیر یک بودند و یک صدم ثانیه دیر رسیدند و وقتی توپ از بالای سرشان رد شد من آن را ندیدم. من کنار تیرک و روی خط ایستاده بودم که توپ از آنجا رد شد و گل شد. این یک معجزه بود. من در عمر فوتبالی ام چنین گلی ندیده بودم که توپ آن طور بیاید بچرخد و از بین پای من رد شده و گل شود. به نظرم به بازیکن ما هم برخورد کرد و کمانه کرد تا من به خودم بیایم و بجنبم توپ از بین پاهایم رد شد. اگر مقابلم قرار می گرفت می توانستم آن را رد کنم. گل به خودی نبود چون توپ کمانه کرد.

 

هیچ چیزی تمام نشده است

ما 9 بازی داریم و به نظرم هیچ چیزی تمام نشده است. نباید امیدمان را هیچوقت از دست بدهیم. ما 8 امتیاز عقب هستیم و هیچ چیز غیرممکن نیست و خدا را چه دیدید ما هر چه در توان داریم می گذاریم و می جنگیم تا شاید لطف او شامل حالمان شد و در لیگ ماندیم.

دیدگاه‌ها