کد خبر : 1754270 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:43 | 11K بازدید | 9 دیدگاه

کمال – سروش؛ راند دوم یک جنگ داخلی (عکس)

هافبک‌های دو تیم پرسپولیس و سپاهان در بازی رفت یک جدال کاملا فیزیکی را پشت سر گذاشتند که به نظر می‌‍رسد در بازی امشب شاهد ادامه آن باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار در ترکیب سپاهان طی این فصل، اکنون در شرایطی بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که به نظر می‌رسد محرم نویدکیا حساب ویژه‌ای روی قدرت تکنیکی، بازیسازی و گلسازی این بازیکن باز کرده باشد.

 

رفیعی در تقابل با پرسپولیس در دیدار رفت، مهره‌ آماده تیمش محسوب می‌شد که بارها در تلاش برای تسلیم کردن حامد لک بود و یک بار نیز ضربه اش با بدشانسی از دست رفت. با این حال نکته جالب توجه در بازی رفت بازی فیزیکی این بازیکن در تقابل با هافبک‌های جنگنده پرسپولیس بود. اتفاقی که باعث شد تا این تیم در میانه میدان به دنبال مهار نقطه قوت حریف بود. سروش در این بازی بارها با کمال کامیابی نیا درگیر شد و صحنه‌های جالبی را شکل داد. هافبک جنگنده پرسپولیس که به عنوان یکی از نفرات فیزیکی حریف شناخته می‌شد، اینبار در اتفاقی جالب مقابل یکی از تکنیکی ترین بازیکنان حریف قرار گرفت و داور بازی بارها به نشانه خطا در سوت خود دمید.

 

1599511

 

1599510

 

اکنون در آستانه بازی برگشت بار دیگر نگاه‌ها به خط میانی دو تیم خواهد بود و باید دید راند دوم جنگ فیزیکی سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا که در پرسپولیس نیز در کنار هم سابقه بازی داشتند، با موفقیت کدامیک همراه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها