کد خبر : 1754284 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:30 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس آلونسو:

پنالتی آگوئرو به ما شانس دیگری داد

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی معتقد است این تیم برابر منچسترسیتی لایق کسب پیروزی بوده است.

پنالتی آگوئرو به ما شانس دیگری داد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیروز اگرچه در ابتدا از سیتی عقب افتاده بود، اما با درخشش در نیمه دوم و گل دقایق پایانی مارکوس آلونسو موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد. سیتی فرصت داشت در اواخر نیمه اول برتری خود را دو برابر بکند، اما پنالتی چیپ سرخیو آگوئرو در اختیار ادواردو مندی قرار گرفت و مارکوس آلونسو معتقد است این صحنه نقش مهمی در پیروزی چلسی داشته است.

 

مارکوس آلونسو گفت: "من بسیار خوشحالم، زیرا فصل سختی داشته ایم. من هر بار که بازی می کنم تمام تلاشم را می کنم تا سرمربی را تحت فشار قرار دهم تا بیشتر به من میدان بدهد. گلزنی برابر سیتی بسیار احساسی و شیرین بود و من از این بابت بسیار خوشحالم.

 

1599527

 

ما بعد از خراب شدن پنالتی سرخیو آگوئرو و ضربه چیپ او فرصت دوباره ای برای زندگی و کسب پیروزی برابر منچسترسیتی پیدا کردیم. پس ما در ادامه موفق به استفاده از این شانس و کسب پیروزی مقابل سیتی شدیم. ما در پنج دقیقه پایانی نیمه اول کمی آشفته و بدون نظم بازی کردیم، اما در نیمه دوم نمایش درخشانی برابر سیتی ارائه داده و در کل تصور می کنم لایق کسب سه امتیاز در این دیدار بودیم.

 

چلسی در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق به کنترل جریان مسابقه شد. ما موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم و حتی یک گل ما نیز مردود اعلام شد، اما ما تا لحطه آخر باور داشتیم که می توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم. چلسی اخیرا عملکرد فوق العاده ای داشته و ما باید در ادامه نیز سخت تلاش کنیم، زیرا بهترین اتفاقات همچنان در راه است."

دیدگاه‌ها