کد خبر : 1754343 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 21:30 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

پیام امیدوار کننده سولسشر درباره ادینسون کاوانی

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند فصل آینده بیشتر از ادینسون کاوانی استفاده کنند.

پیام امیدوار کننده سولسشر درباره ادینسون کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز یک بازگشت دیگر را رقم زد و در حالی که ابتدا با یک گل از استون ویلا عقب افتاده بود نهایتاً سه بار دروازه حریف خود را باز کرد تا به پیروزی 3-1 دست پیدا کند. علاوه بر این شیاطین سرخ با این برد جایگاه دومی خود را تثبیت کردند.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی گفت: " خوشحالم زیرا مسابقه بعد از بازی اروپایی همیشه دشوار است؛ مخصوصا اگر حدود ساعت 4:30، 5 صبح برگشته باشید. در بین دو نیمه واکنش بسیار خوبی از خودمان نشان دادیم‌. البته حتی در نیمه اول تیم بهتری بودیم و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم."

 

 

1599662

 

 

سولسشر در مورد اینکه یونایتد در بیشتر بازی‌ها ابتدا از حریف خود عقب می‌افتد و اینکه آیا این یک مسئله ناامید کننده است یا خیر نیز گفت: " نه نمی توانم تیم را به خاطر این مسئله سرزنش کنم."

 

سولسشر درباره درخشش ادینسون کاوانی گفت: " ما دائماً در حال یادگیری از ادینسون کاوانی هستیم و امیدواریم فصل آینده از او استفاده بیشتری داشته باشیم."

 

 

1599660

دیدگاه‌ها