کد خبر : 1754422 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:50 | 34.7K بازدید | 18 دیدگاه

وقت‌کُشی؟ طوری مصدوم شدم که باید MRI بگیرم؛

نعمتی: سپاهانی‌ها خودشان را در زمین نشان دهند

مدافع راست پرسپولیس نسبت به اظهارات سرمربی سپاهان در نشست خبری واکنش نشان داد.

نعمتی: سپاهانی‌ها خودشان را در زمین نشان دهند

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان، در خصوص آسیب دیدگی از ناحیه دست عنوان کرد: فکر می‌کنم در دقیقه ۹۰ بود که یک ضد حمله داشتیم که از پشت من را زدند، افتادم و با کتف روی زمین افتادم. فردا MRI می‌گیرم و امیدوارم اتفاقی نیفتاده باشد.

 

او ادامه داد: به نظرم بازی مقابل سپاهان مهم‌تر از دربی بود، اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را در اصفهان بگیریم و خیلی ناراحت هستیم. ۱۰۰ درصد حق ما برد بود چراکه کاملا بازی را در دست داشتیم ولی یک مقدار در اواخر مسابقه عقب رفتیم و از همین اتفاق ضربه خوردیم. حیف شد این برد را از دست دادیم.

 

نعمتی در خصوص اینکه شوت محمد محبی به او برخورد کرد و تبدیل به گل شد، گفت: به دست و سینه‌ام برخورد کرد، اما در مسیر توپ بودم و نمی‌توانستم کاری انجام دهم. آنها سه موقعیت داشتند و یک گل زدند که موجب حسرت ما شد.

 

 

 

 

مدافع پرسپولیس در مورد درگیری‌های پس از پایان بازی گفت: واقعا ندیدم چه کسی درگیری را شروع کرد، اما بازیکنان سپاهان به شدت در جریان مسابقه بد حرف می‌زدند. اصلا اینجا جای بد حرف زدن نیست؛ اینجا زمین فوتبال است و نباید اینگونه صحبت کنند.

 

او یادآور شد: یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا مدام خودت را زمین می‌اندازی. او نمی‌گوید من طوری زمین خوردم که باید از کتفم MRI بگیرم و اصلا باید تعویض می‌شدم. آنها حرف‌هایی می‌زدند که نباید این کار را می‌کردند.

 

نعمتی تصریح کرد: بچه‌های ما هم فکر نمی‌کنم جواب خاصی داده باشند و آنها خودشان شلوغ می‌کردند. سپاهانی‌ها باید در زمین فوتبال خودشان را نشان می‌دادند که متاسفانه بیرون از زمین خودنمایی می‌کردند.

 

 

 

 

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص اینکه محرم نویدکیا عنوان کرده کادر فنی سرخ‌پوشان به بازیکنان می‌گفت خودشان را روی زمین بیاندازند و وقت‌کُشی کنند، گفت: ما که در زمین بودیم، چنین حرف‌هایی نشنیدیم. همه ایران ۵-۴ سال است که پرسپولیس و بازی‌هایش را می‌شناسند و می‌دانند که خود ما مخالف این کارها هستیم و دوست داریم فوتبال بازی کنیم.

 

نعمتی تاکید کرد: اگر هم بازیکنی  زمین افتاده که یکی از آنها خود من بودم، بخاطر این است که صورت و کتفم در دو صحنه مصدوم شد و در آن لحظه اصلا نمی‌توانستم از جای خود بلند شوم. وقت‌کُشی نبود و ما برای گرفتن سه امتیاز آمده بودیم. دلیلی نداشت این کارها را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها