کد خبر : 1754492 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:48 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

با مصدومیت برابر یووه؛

زلاتان شانس حضور در یورو را از دست داد؟

زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته در دیدار میلان برابر یووه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین بازی شد.

زلاتان شانس حضور در یورو را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در پی مصدومیت زانو در پیروزی 3-0 روسونری برابر یووه، از زمین بازی بیرون آمد. ابراهیموویچ در میانه میدان برای گرفتن توپ تلاش می کرد که بدون برخورد با کسی مصدوم شد. او برای چند دقیقه بر حضور در زمین پافشاری کرد اما در نهایت مجبور شد جای خود را به آنته ربیچ بدهد.

 

1599905

 

روسونری با گل های براهیم دیاز، آنته ربیچ و فیکایو توموری یک پیروزی بسیار ارزشمند و حیاتی را برابر یووه به دست آورد که می تواند تعیین کننده حضور این تیم در رقابت های فصل بعد چمپیونزلیگ باشد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، درباره زلاتان گفت: "زلاتان در 100 درصد آمادگی نبود. جمعه در نصف جلسه تمرین با ما حضور داشت، اما می خواست که به هر قیمتی شده امشب اینجا باشد. او در زانویش احساس درد می کرد اما فکر نمی کنم مشکل جدی باشد. بعدا وضعیت او را بررسی خواهیم کرد."

در حال حاضر هنوز شدت مصدومیت زلاتان مشخص نشده است و معلوم نیست که ستاره سوئدی چه مدت از میادین دور خواهد بود.

 

1599906

 

ایبرا در هنگام ترک زمین لبخند تلخی بر لب داشت و به نشانه ناراحتی سر خود را تکان می داد. جورجیو کیه‌لینی، مدافع یووه، در مدتی که زلاتان روی زمین افتاده بود به او دلداری می داد و بسیاری این را نشانه ناراحتی عمیق ایبرا از مصدومیتی که احتمالا جدی باشد، می دانند.

ابراهیموویچ در دوران بازی خود بارها با مصدومیت های جدی زانو مواجه شد؛ او در زمانی که با منچستریونایتد در لیگ اروپا برابر آندرلخت بازی می کرد، رباط صلیبی زانوی خود را پاره کرد. این مصدومیت دوران او در اولدترافورد را خیلی زود به پایان رساند و ستاره سوئدی سپس به گلکسی رفت.

زلاتان که به تازگی به تیم ملی سوئد بازگشته بود، قصد داشت که با این تیم در رقابت های یورو 2020 در تابستان پیش رو شرکت کند، این امر اما اکنون با توجه به مصدومیت جدید ایبرا با اما و اگرهای بسیاری روبه‌رو شده است.

 

 

دیدگاه‌ها