کد خبر : 1754500 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:17 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

6 روز برای پیروزی در دربی خودروسازان وقت داریم؛

جلالی: فکر کنم من گل زدم نه حبیب گردانی

مدافع چپ ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا پس از نمایش خوب مقابل ماشین‌سازی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در جدال با پیکان پیروز باشد.

جلالی: فکر کنم من گل زدم نه حبیب گردانی 

به گزارش "ورزش سه" ابوالفضل جلالی مدافع جوان و البته موفق تیم فوتبال سایپا که اردوی گذشته تیم ملی فوتبال ایران نظر دراگان اسکوچیچ را جلب کرد و توانست نامش را در فهرست تیم ملی قرار دهد، یکی از بهترین بازیکنان سایپا در جدال با ماشین‌سازی بود؛ او پس از این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با ماشین‌سازی گفت: بازی خیلی خوبی از خودمان ارائه دادیم، البته که تیم ماشین‌سازی هم تیم قابل‌احترامی است اما به نظر من تمام بازی در اختیار تیم ما بود و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم و همان گل هم کارمان را سخت کرد.

 

وی افزود: با این‌حال توانستیم به بازی برگردیم و از حریف هم پیش افتادیم اما بازهم در لحظات آخر تمرکز لازم را نداشتیم و روی غافلگیری گل تساوی را دریافت کردیم؛ در مجموع فکر می‌کنم بازی را هجومی شروع کردیم اما نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

 

جلالی در واکنش به عملکرد تیم داوری گفت: در کل این فصل من راجع به داوری صحبت نکرده‌ام چرا که علاقه‌ای به این کار ندارم که بخواهم راجع به داوری صحبت کنم، اما شما خودتان هم می‌دانید که ما امسال چقدر از داوری ضرر کردیم؛ در مجموع درباره این‌که به نظر من داوری خوب بود و مشکلی نداشت.

 

مدافع سایپا درباره نتیجه تساوی مقابل ماشین‌سازی توضیح داد: ما کاری به شرایط حریف نداشتیم و برای سه امتیاز وارد زمین شده بودیم؛ اما متاسفانه گفتم که روی یک غافلگیری گل خوردیم و همان هم باعث شد تا از حریف عقب بیفتیم. هر چند در ادامه خوشبختانه توانستیم جبران کنیم و از حریف پیش افتادیم اما تمرکز لازم را برای حفظ نتیجه نداشتیم. مساوی نتیجه بدی نیست اما ما برای سه امتیاز وارد زمین شده بودیم.

 

1599921

 

وی افزود: متاسفانه در این بازی شانس با ما یار نبود، بازی کاملا در اختیار ما بود اما در آخرین لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

 

ابوالفضل جلالی درباره همکاری با فراز کمالوند توضیح داد: شما ببینید آقا فراز (کمالوند) تنها سه جلسه با تیم بوده و به نظر من بچه‌ها توانستند نکاتی که ایشان در سه جلسه به ما گفته بودند را به نحو احسنت انجام دادند؛ الان بازی با ماشین‌سازی تمام شده و تمرکزمان روی بازی بعدی مقابل پیکان است، آن‌چه کمالوند و دستیاران می‌گویند را ما باید اجرا کنیم و بتوانیم در این دیدار خانگی سه امتیاز را به دست آوریم. بعد از بازی پیکان وقت زیاد است و به تعطیلات می‌رویم، انشالله بتوانیم روی نکات فنی آقای کمالوند در تمرینات بهتر کار انجام بدهیم.

 

مدافع سایپا ادامه داد: هر بازی شرایط خودش را دارد اما مسابقه بعدی ما هم دربی خودروسازان است و شرایط کمی سخت است؛ تیم پیکان تیم خوبی است اما 6 7 روز وقت داریم که ریکاوری کنیم و تمرین داشته باشیم و انشالله با تمام قوا مقابل پیکان خواهیم جنگید تا سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آوریم.

 

او درباره گلی که د این بازی به ثمر رسانده هم گفت:فکر کنم گل بازی به اسم من باید ثبت شود  اما همه جا گل بخودی ثبتش کرده‌اند و به اسم گردانی یا اسدی.

دیدگاه‌ها