کد خبر : 1754514 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه بلندمدت برای تیم ملی دارم؛

ایراندوست: قول می‌دهم به انتقادات گوش کنم!

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال زنان ابراز امیدواری کرد بتواند در دوره بلندمدت با تیم ملی به موفقیت برسد.

ایراندوست: قول می‌دهم به انتقادات گوش کنم!

به گزارش "ورزش سه" مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، یکشنبه در گفتگو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش اولین صحبتهای خود پس از انتصاب روی نیمکت تیم ملی را انجام داد.

 

ایراندوست در خصوص روند انتخابش گفت: از شهریور سال گذشته صحبتهایی با من شده بود اما با به تعویق افتادن تشکیل تیم ملی این اتفاق نمی افتاد؛ اسفند ماه جلسه ای حضوری با شهره موسوی داشتیم و در راستای اهداف خود با هم گفتگو کردیم. صحبتهای نهایی هم ۷ فروردین انجام شد.

 

او شرایط حال حاضر را سخت می داند اما امیدوار است: شرایط سختی است. بازی با بلاروس برای ما بسیار خوب خواهد بود. سعی کردیم با تعامل با باشگاه هایی که در لیگ برتر هستند بازیکنان مستعد را شناسایی کنیم. امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی درباره نحوه انتخاب بازیکنان گفت: بدلیل عدم پخش و فیلمبرداری از بازی های فوتبال زنان تنها راهی که به نظرمان رسید برای برقراری عدالت در انتخاب بازیکنان این بود که به ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی ۱۰ بازیکن را معرفی کنند. البته از سایر تیم ها تعداد بازیکن کمتری انتخاب کردیم. ۶۰ بازیکن در نهایت انتخاب شدند تا در دو اردو زیر نظر گرفته شوند. اردوی اول از سه شنبه آغاز می شود.

 

وی افزود: سه شنبه ورود بازیکنان به اردو داریم؛ یک و نیم روز بچه ها در قرنطینه هستند و پس از تست دادن تمرینات را آغاز می کنیم. با توجه به زمان کمی که داریم این بهترین راه بود اما بلافاصله پس از بازگشت از بلاروس برنامه دارم بازیکنان را در تمرینات تیم ها زیر نظر بگیرم.

 

ایراندوست درخصوص اعضای کادر فنی خودگفت: پدرم نصرت ایراندوست کمک من خواهد بود، سمیه شهبازی نیز مربی تیم است و فاطمه علیپور سرپرست تیم هستند. پزشک، روانشناس و مربی دروازه بانان متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

سرمربی تیم ملی درخصوص عدم وجود برنامه بلند مدت برای تیم ملی زنان گفت: اولین صحبتهایی که با خانم موسوی انجام دادیم در این باره بود. در زمان کوتاه فقط نگاهمان حضور در مسابقات است و این ضربه به هر دو طرف است. اما با انرژی و تفکراتی که من از خانم موسوی دیدم فکر می کنم برنامه ایشان بلند مدت است و می جنگند تا  زنان به خواسته هایشان برسند.

 

او در پایان گفت: من از اصحاب رسانه می خواهم در این راه سخت کنار ما باشند. هر انتقاد سازنده ای که باشد ما گوش می دهیم تا همه کنار هم به تیم ملی کمک کنیم.

دیدگاه‌ها