کد خبر : 1754526 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:49 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

بن ناصر:

وقتی زلاتان حرف می‌زند، انگیزه‌مان چند برابر می‌شود

اسماعیل بن ناصر، ستاره میلان، فاش کرده است که سخنرانی پرشور زلاتان ابراهیموویچ این تیم را به پیروزی 3-0 برابر یووه هدایت کرده است.

وقتی زلاتان حرف می‌زند، انگیزه‌مان چند برابر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روسونری می دانست که بازی برابر یوونتوس جدالی شانه به شانه برای رسیدن به رقابت های چمپیونزلیگ در فصل آینده است و توانست با نمایشی مقتدرانه در تورین با گل های براهیم دیاز، آنته ربیچ و فیکایو توموری روسونری را 3-0 شکست دهد.

میلان حتی یک ضربه پنالتی هم به دست آورد اما شزنی توانست مانع از گل شدن ضربه فرانک کسیه شود.

 

1599968

 

بن ناصر پس از بازی گفت: "این قطعا بهترین نمایشی بود که من تاکنون در میلان داشته ام. ما خیلی خوشحالیم اما الان نمی توانیم جنگیدن را رها کنیم. ما هر سه روز یک بازی داریم و باید به مسیرمان ادامه دهیم.

سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده. باید سخت تلاش کنیم و تمام توان‌مان را ارائه دهیم. ما در مسیر درستی هستیم، اما هنوز به مقصد نرسیده ایم."

 

1599969

 

بن ناصر درباره سخنرانی پیش از بازی زلاتان در رختکن گفت: "ایبرا صحبت کرد، سیمون کیائر هم حرف زد. آنها بازیکنان باتجربه ای هستند بنابراین ما به آنها گوش می دهیم و کاری که آنها می گویند را انجام می دهیم.

وقتی بازیکنی مثل ایبرا دارید که می گوید به خاطر این تیم باید تلاش کنید، می دانید که باید از 200 درصد توان‌تان مایه بگذارید.

سرمربی پیش از بازی به ما گفت که باید با این مسابقه مثل یک فینال برخورد کنیم و باید این بازی را ببریم."

 

دیدگاه‌ها