کد خبر : 1754527 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 13:04 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

با به خطر افتادن چمپیونزلیگ؛

یووه آماده برکناری پیرلو پیش از پایان فصل

یوونتوس با شکست شب گذشته برابر میلان ممکن است برای اولین بار در 10 سال گذشته نتواند در چمپیونزلیگ فصل بعد حضور داشته باشد.

یووه آماده برکناری پیرلو پیش از پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در خانه برابر میلان 3-0 شکست خورد تا به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کند و امیدهایش برای رسیدن به تاپ فور و حضور در فصل بعد رقابت های چمپیونزلیگ با خطری جدی مواجه شود.
 

لا استامپا گزارش کرده است که ایگور تودور آماده جانشینی آندره‌آ پیرلو، سرمربی فعلی یووه، و در دست گرفتن سکان هدایت این تیم در هفته جاری است.

پیرلو که پیش از آغاز فصل 21-2020 جانشین مائوریتزیو ساری روی نیمکت یوونتوس شد، در اولین فصل خود با بیانکونری اوقات سختی را در تورین پشت سر گذاشت.

 

1599874

 

در این گزارش آمده است که آینده پیرلو مشخص شده و حتی اگر پیش از پایان فصل اخراج نشود، در پایان رقابت ها از سمت خود برکنار خواهد شد.

لا استامپا ادعا کرده است که ممکن است در بازی برابر ساسولو که روز چهارشنبه برگزار می شود، ایگور تودور، دستیار پیرلو، روی نیمکت این تیم بنشیند.

پیرلو اما پس از این شکست گفت که استعفا نخواهد داد و تا جایی که باشگاه به او اجازه دهد، به کارش ادامه خواهد داد.

 

1599869

 

از پیرلو پرسیده شد که آیا آماده کناره گیری از سمت خود در یوونتوس هست؟ سرمربی بیانکونری پاسخ داد: "نه. من کناره گیری نخواهم کرد. من با شور و اشتیاق زیادی این نقش را در میان برخی مشکلات خاص بر عهده گرفتم. من در اختیار باشگاه هستم. هنوز سه بازی باقی مانده است، بنابراین تا زمانی که اجازه داشته باشم کار خود را ادامه خواهم داد. "

رسانه های ایتالیایی اما اکنون دیگر مطمئن هستند که پیرلو به پایان کار خود در یوونتوس رسیده است.

دیدگاه‌ها