کد خبر : 1754617 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 20:43 | 24.8K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد کاوانی با منچستریونایتد تمدید شد

ادینسون کاوانی، ستاره اوروگوئه ای و 34 ساله برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد ادینسون کاوانی با تمدید قرارداد یک ساله موافقت کرده و بدین ترتیب این بازیکن تا ژوئن سال 2022 در این باشگاه باقی خواهد ماند. کاوانی در این فصل 15 گل در لباس شیاطین سرخ به ثمر رسانده و در بازی های منچستریونایتد در لیگ اروپا و لیگ برتر نقش مهمی داشته است.

 

ادینسون کاوانی بعد از تمدید قرارداد گفت: "در طول فصل علاقه زیادی به باشگاه در من ایجاد شده و من احساس نزدیکی عمیقی با هم تیمی هایم و افرادی دارم که اینجا در پشت صحنه کار می کنند. آنها هر روز انگیزه ای مضاعف به من می دهند و من می دانم که با هم می توانیم به دستاوردهای خاصی برسیم.

 

از همان لحظه اول که اعتماد سرمربی را احساس کردم. به عنوان یک بازیکن می دانید که این اعتماد و باور فرصتی مناسب برای بازی در بالاترین سطح را به شما می دهد و می خواهم از اوله گونار سولسشر به خاطر این رفتار تشکر کنم. از اینکه هواداران خیلی علاقه داشتند که من بمانم تحت تاثیر قرار گرفته ام و تمام تلاشم را در میدان انجام خواهم داد تا هواداران یونایتد را خوشحال و راضی بکنم. من هنوز نتوانسته ام در مقابل تماشاگران اولدترافورد بازی کنم و نمی توانم برای رخ دادن این اتفاق صبر بکنم."

 

1600114

دیدگاه‌ها