کد خبر : 1754661 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 01:01 | 170.3K بازدید | 95 دیدگاه

از اتهام و تکذیب تا کری خوانی، توضیح و قرائت بیانیه؛

مناظره جنجالی نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در آنتن زنده!

افشین پیروانی و رضا فتاحی مدیران دو تیم پرسپولیس و سپاهان روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر، مناظره‌ای نسبتا طولانی و پرحاشیه را انجام دادند.

مناظره جنجالی نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در آنتن زنده!

به گزارش "ورزش سه"، 24 ساعت پس از اتفاقات عجیب رخ داده در ورزشگاه نقش جهان، این بار نوبت به سرپرستان دو تیم پرسپولیس و سپاهان رسید تا به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کنند و نظراتشان را ابراز کنند.

 

فتاحی در ابتدای صحبت هایش برای دقایقی به تک گویی پرداخت که مشروح صحبت هایش در این قسمت را اینجا می‌توانید بخوانید. پس از او افشین پیروانی روی خط آمد و دیدگاه باشگاه پرسپولیس را بیان کرد که صحبت‌های او را نیز اینجا می‌توانید بخوانید. اما خیلی زود فضا به سمت مناظره پیش رفت و طرفین به بحث و جدل پرداختند.

 

1600180

 

پیروانی: آقای فتاحی عزیز شما از رو می‌خوانید اما این چیزهایی که برایتان نوشته‌اند غلط است. بحثی که می‌شود، بحث مردم خوب و شریف اصفهان نیست. شما حرف شهدا را پیش کشیدید که تاج سر ما هستند. شما حرف آقای نویدکیا را هم گوش ندادید. می‌گویید درگیری نبوده اما شما خودتان اول دویدید دنبال داور و درگیری را آغاز کردید.

 

فتاحی: آقای پیروانی دوباره با حاشیه سازی صحبت کردند. کسی چیزی برای من ننوشته. این صحبت ها تاریخ مصرفش گذشته. ما تمام این‌ها را به بیانیه نیروی انتظامی ارجاع می‌دهیم؛ همان نیروی انتظامی که رسما اعلام کرد که ما آماده انتقال تیم سپاهان بودیم و حتی سازمان لیگ به آن صحبت‌ها استناد کرد و بازی را ۳-۰ اعلام کرد. حالا بیانیه دادند و از هواداران دو تیم بابت حمایت‌هایشان تشکر کردند. (بیانیه کامل خوانده شد)

در خصوص حواشی بعد از بازی، من خدمت داور رفتم و وقتی دقیقه ۹۴ بازیکن پرسپولیس خودش را روی زمین انداخت، گفتم آقای حیدری این را هم باید لحاظ می‌کردی. در خصوص برگزاری بازی که هیچ مشکلی نبود. بعد از پایان مسابقه یک نفر از تصویربرداران که آیدی کارت داشت، در حال فیلم برداری با حمله یکی از بازیکنان و یکی از همراهان پرسپولیس که ماسک پرسپولیس داشت، مواجه شد.

 

پیروانی: دلیل نمی‌شود وقتی آیدی کارت دارند، هر کار کنند. یک نفر هم نزدیک من بود و فیلم می‌گرفت، گفتم دوست عزیز کمی آنطرف تر بایست گفت کارم را می‌کنم. حامد لک گفت که از پشت دروازه به من فحش می‌دهند.

ما را بردند قرنطینه الان می‌گویند دوست نداشتند بازی کنند. مگر ما دوست داشتیم در قرنطینه باشیم؟ شما روز پنج شنبه با خوشه طلایی بازی کردید، ما روز جمعه با الریان!

یک سری از دوستان از آب گل آلود ماهی می‌گیرند. در فرودگاه زمان برگشت از هند، ما ۴۴ نفر بودیم، گفتند هر اتوبوس ۱۵ نفر. ما دو اتوبوس داشتیم و گفتیم این ۱۴ نفر که نمی‌توانند روی باند بایستند. من همان جا به راننده اتوبوس گفتم شما ماسک نداری، چطور می‌خواهید پروتکل رعایت کنید.

ما چهار سال است قهرمان می‌شویم، نه کسی را جلوی هتل فرستادیم. نه در راه تصادف ساختگی داشتیم. نه اتوبوس را ۴۰ دقیقه نگه داشتیم . ما چه ترسی از تیم شما داریم. اگر ترسی هم بوده که سال پیش دیدیم. شما هم امسال تیم خوبی دارید و امیدوارم مردانه رقابت کنید.

 

فتاحی: آقای پیروانی شما به ما توضیح بدهید آن شخصی که تصویربردار را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد، چه کسی است؟

 

پیروانی: شما گفتید این آدم قد بلند چه کسی بوده؟

 

فتاحی: همراه تیم ما بوده. داشته جدا می‌کرده. حالا شما بگویید آن فرد که ماسک پرسپولیس داشته چه کسی است.

 

پیروانی: همین الان به من گفتند که این فرد حاشیه ساز دوربین به دست، مستندساز باشگاه سپاهان بوده. این مشکی پوش یک هوادار بوده و نه سمتی در باشگاه داشته و نه چیزی و نه همراه ما بوده است. هرکسی ماسک دارد که با ما نیست. ۵۰ میلیون نفر ماسک پرسپولیس دارند. ایشان روابط عمومی ما نیستند و روابط عمومی ما اصلا روی سکوها بودند.

 

1600181

 

میثاقی: این آقا که ماسک زده‌اند چه کسی هستند؟

 

پیروانی: ایشان مسئولیتی ندارد و او را ۴۰ سال محروم کنید. این ۱۰۰۰ نفر دیگر چه کاره هستند؟ چرا ناظر بازی باید یک دقیقه بازی را دیر شروع کند؟ به خاطر این‌که تعداد زیادی در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند.

 

پیروانی: ما هر شهری می‌رویم چون تیم پرطرفدار هستیم، مسیر فرودگاه تا هتل و هتل تا استادیوم را اسکورت کنید. ما هفته‌های بعد هم می‌زنیم و هفته‌های قبل هم می‌زنیم. این آقای عکاس یا خبرنگار، جوی را درست کرده بود که شاید در این ماجرا درصدی مقصر است. چرا دوربین را به دهن بازیکن می‌برد؟

 

فتاحی: من بازهم می‌گویم آن فرد را آقای پیروانی باید معرفی کند. او در رختکن پرسپولیس چه می‌کرده؟ دوربین‌های مداربسته هم نشان می‌دهد. همان نیروی انتظامی که پارسال آن صحبت ها را کرد، حالا هم اینطوری گفته.

 

پیروانی: شما که سال پیش مخالف حرفشان بودید.

 

فتاحی: ما پنج بار قهرمان شدیم و ۱۱ بار در آسیا بودیم و نایب قهرمان آسیا شدیم و در جام باشگاه‌های جهان بازی کردیم. ما عقده نداریم.

 

میثاقی: آن فرد بلند قامت چه کسی هستند؟

 

فتاحی: ایشان در حال جدا کردن هستند. آقای داوود زاده مصاحبه کردند و گفتند هیچ درگیری ای نبوده.

 

1600182

 

میثاقی: اگر درگیری نبوده، پس چه چیزی را جدا کردند؟

 

فتاحی: ایشان همراه و ماساژور تیم ما بوده.

 

پیروانی: آهان ماساژور بوده!

 

فتاحی: به جرات می‌گویم که در حال جدا کردن بوده.

 

میثاقی: اگر درگیری نبوده چه چیزی را جدا می‌کرده؟

 

پیروانی: این دو نفر را محروم کنند. ما هفته‌های قبل رفتیم شهرهای دیگر. ناظر بازی چه کند؟ روی سکو پر از آدم، جاهای دیگر پر از آدم. ما هر شهری رفتیم این مشکل را داشتیم.

هیچ درگیری فیزیکی نبوده. اگر دنبال درگیری فیزیکی هستید در فرودگاه رخ داد (اشاره به اتفاقات بازیکنان استقلال)

 

فتاحی: آقای نویدکیا آدمی نیست که دروغ بگوید.  این شخصی که ماسک دارد، باید توسط مسئولین باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

 

پیروانی: نه همراه ما بوده نه پستی داشته. این که در رختکن ما بوده، از اختیارات تیم ما بوده. مگر ما به رختکن شما کار داریم.

 

فتاحی: پس شما جامتان را انگار گرفتید.

 

پیروانی: بله امسال سه جام می‌گیریم.

 

فتاحی: ما جام ندیده نیستیم.

 

پیروانی: پرسپولیس تیم بزرگی است و جام می‌گیرد و من نمی‌خواهم کری بخوانم. ما اگر جام گرفتیم به خاطر زحمات بازیکنان و مربیان بوده. ما نه کسی را زدیم، نه جلوی هتل کسی را فرستادیم و نه شوی تقدیر از بازیکنان راه انداختیم. ما خودمان به آقای نویدکیا احترام می‌گذاریم اما دو بحث داشتند: گفتند من اصلا نبودم درحالی که نزدیک‌ترین فرد به من بودند. یکی دیگر هم این‌که گفتند وقت تلف کرده، اما مربی ما به سیامک نعمتی گفت اگر نمیتوانی بازی کنی بخواب روی زمین. سیامک مصدوم بود و حتی امروز هم تمرین نکرد. فاجعه چشم سرباز احمدی است، فاجعه ترس سال پیش تیم شماست که نیامد بازی کند. فاجعه مدیر شماست که ترسید بیاید روی خط اما یک قراردادی با ویلموتس بسته که کسی هم سراغش نمی‌رود. ما تیمی هستیم که هر شهری می‌رویم هوادار داریم و معلوم است که باید نامه بزنیم که امنیت تیم ما تکمیل شود. شما مچ حسین کنعانی را ببینید، آیا ما دنبال وقت تلف کردن بودیم؟

دیدگاه‌ها