کد خبر : 1754679 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:21 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

در آرزوی بازی در چمپیونزلیگ؛

پیروزی برابر یووه آینده دوناروما را تغییر می‌دهد؟

آینده جی جی دوناروما، دروازه بان جوان میلان، هنوز مشخص نیست، اما پیروزی این تیم برابر یووه ممکن است باعث شود او در میلان بماند.

پیروزی برابر یووه آینده دوناروما را تغییر می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دوناروما با میلان در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و یوونتوس در هفته های گذشته به امضای قرارداد با این دروازه بان 22 ساله که می تواند به عنوان بازیکن آزاد روسونری را ترک کند، علاقه نشان داده است.

هر چند دوناروما، با توجه به اینکه هرگز در طول حرفه اش تا به امروز در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در اروپا بازی نکرده، می خواهد فصل بعد حتما در چمپیونزلیگ بازی کند.

به پایان رساندن فصل در تاپ فور یکی از شرایطی است که مشخص می کند آیا دوناروما قرارداد خود با میلان را تمدید خواهد کرد یا نه.

به این ترتیب برد میلان برابر یوونتوس در شب یکشنبه و صعود به رده سوم جدول می تواند نقشی حیاتی و بسیار تاثیرگذار برای آینده این دروازه بان ملی پوش ایتالیایی داشته باشد.

یوونتوس اکنون با یک امتیاز کمتر از ناپولی در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و میلان با 72 امتیاز، برابر با آتالانتا در رده دوم، جایگاه سوم را در جدول لیگ در اختیار دارد.

 

1600204

 

اگر روسونری بتواند در دو بازی بعدی خود برابر تورینو و کالیاری به پیروزی برسد، آنها برای اولین بار از سال 2013 به بعد، در فصل بعد از رقابت های چمپیونزلیگ حاضر خواهند بود.

گزارش ها حاکی از آن است که اگر روسونری بتواند با رده ای در تاپ فور فصل را به پایان برساند، شانس تمدید قرارداد دوناروما و ماندن او در میلان، افزایش خواهد یافت.

مینو رایولا، مدیر برنامه های دوناروما، به میلان هشدار داده بود که پیشنهاد قراردادی بهتر از یوونتوس دریافت کرده که در آن این دروازه بان جوان سالی 10 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت، روسونری اما پیشنهاد سالی هشت میلیون یورو را به دوناروما داده و مبلغ پیشنهادی را افزایش نخواهد داد.

دوناروما دو هفته پیش به هواداران معترض میلان گفته بود که با یووه توافق نکرده و گفت که دوست دارد به بازی در میلان ادامه دهد.

 

 

 

دیدگاه‌ها