کد خبر : 1754783 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:55 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: دیدار با میلان نباید تکرار شود

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس تاکید کرد همچنان هدف تیمش صعود به لیگ قهرمانان است.

پیرلو: دیدار با میلان نباید تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین با سه گل در تورین مقابل میلان شرایط را برای یوونتوس و آندره آ پیرلو دشوار ساخته و زمزمه هایی مبنی بر برکناری این سرمربی جوان در پایان فصل به گوش می رسد. در آستانه دیدار مقابل ساسولو، پیراو مدعی شد موفقیت یوونتوس برای او نسبت به همه مسائل در اولویت قرار دارد.

 

آندره آ پیرلو گفت: "من نمی خواهم فردا استعفا دهم، ما یک امتیاز با منطقه صعود به لیگ قهرمانان فاصله داشته و سه بازی دیگر پیش رو داریم. فوتبال به من آموخته که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و به همین دلیل ما باید فضای تیم را کاملا مثبت بکنیم. بعد از شکست مقابل میلان ناامید شدیم، اما هدف ما تغییر نمی کند. ما وظیفه داریم به این هدف باور داشته باشیم.

 

1599869

 

آینده کریستیانو رونالدو؟ کریستیانو امسال بازیهای زیادی انجام داد و گلهای فراوانی نیز به ثمر رسانده است. امروز در مورد ترکیب دیدار فردا شب تصمیم خواهیم گرفت. یک مسابقه حساس پیش رو داریم و امیدوارم همه بازیکنان در دسترس باشند. هدف ما این است ثابت کنیم لیاقت حضور لیگ قهرمانان را داریم و فقط با کسب نتایج خوب می توانیم این موضوع را به اثبات برسانیم.

 

در ماه های اخیر ساختار فوتبال تغییر کرده و این اتفاق به دلایل زیادی از جمله آسیب دیدگی های متمادی و شیوع ویروس کرونا رخ داده است. اما ما این شرایط را پذیرفته و هیچ ترسی نداریم. من فقط به صلاح و موفقیت یوونتوس فکر می کنم و این موضوع مهم تر از بازیکنان و مربیان است.

 

فردا فارغ از اینکه چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد، همه ما در مقابل یک آزمون غرور تیمی قرار داریم. ما باید برای این پیراهن ارزش قائل شویم و هرگز نباید عملکردی مانند دیدار مقابل میلان تکرار بشود."

دیدگاه‌ها