کد خبر : 1754799 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:21 | 27.6K بازدید | 10 دیدگاه

اعتراض 15 تراکتوری نسبت به مشکلات مالی(عکس)

جمعی از بازیکنان تراکتور نسبت به مشکلات مالی این باشگاه معترض شدند.

اعتراض 15 تراکتوری نسبت به مشکلات مالی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور با وجود موفقیت در ۶ مسابقه لیگ قهرمانان آسیا که بدون شکست برای آنها همراه بود و موجب صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شد، با مشکلات مالی دست و پنجم نرم می‌کند که این مسئله اعتراضی تعداد زیادی از بازیکنان را نیز به همراه داشته است.

 

در شرایطی که پس از بازگشت تراکتور به ایران مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات این تیم حضور پیدا نکردند و در دیدار مقابل پیکان هم غایب بودند، حالا ۱۳ نفر دیگر از بازیکنان تیم سرخ‌پوش تبریزی نسبت به مشکلات مالی این باشگاه گلایه‌مند شدند.

 

دقایقی قبل محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، محمد مسلمی‌پور، محمدرضا اخباری، محمد قادری، صیاد کوکبی، حبیب فرعباسی، امین اسدی، سعید واسعی و سید محمد خرم‌الحسینی در یک استوری مشترک اینستاگرامی اعتراض‌شان به عدم پرداخت مطالبات را در پیامی به هواداران اعلام کردند.

 

این ۱۵ بازیکن ضمن اعلام اینکه طی سه ماه اخیر هیچ دریافتی از این باشگاه نداشتند و از شب عید تاکنون پولی دریافت نکردند، از شرایط موجود ابراز نارضایتی کردند تا بلکه به این شکل، صدای اعتراض آنها شنیده شود و مشکلات مالی‌شان را رسیدگی کنند.

 

این بازیکنان اعلام کردند علاوه بر عدم پرداخت مطالبات‌شان، مسؤولان استانی و شهری نیز علاوه بر باشگاه، به آنها وعده پاداش در صورت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را داده بودند که این اتفاق هم برای آنها نیفتاده است.

 

باشگاه تراکتور هنوز نسبت به این موضع‌گیری بازیکنان واکنشی نشان نداده و فقط صبح امروز حسن آذرنیا، مدیر تیم فوتبال تراکتور در خصوص غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات، اعلام کرد همه باید به قراردادشان متعهد باشند و در حال تفاهم با این دو بازیکن هستند.

 

 

1600367

 

1600368

 

1600369

 

1600370

 

1600371

 

1600372

دیدگاه‌ها