کد خبر : 1754820 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 21:11 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: به ادامه مسابقات و اسکودتو احترام می‌گذاریم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، می گوید آنها در ادامه مسابقات خود با تمام توان بازی خواهند کرد.

کونته: به ادامه مسابقات و اسکودتو احترام می‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در این فصل توانست بالاخره به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد و به مقام قهرمانی رقابتهای سری آ دست پیدا کند. اینتر در فاصله چند هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را قطعی کرد اما قطعاً عملکرد این تیم می‌تواند تاثیر زیادی در تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد چرا که آنها باید هفته آینده به مصاف یوونتوس بروند.

 

 

1599226

 

 

اینتر فرداشب از سری مسابقات هفته سی و ششم سری آ به مصاف رم خواهد رفت. آنتونیو کونته پیش از این بازی گفت: "هدف این است که در همه بازی ها به دنبال بهترین عملکرد باشیم. من فکر می کنم که بچه ها در برابر سمپدرویا خیلی خوب عمل کردند و من به آنها تبریک گفتم زیر نمایش فوق العاده ای را از تیم تماشا کردم. همان کارهایی که ما در تمرین انجام داده بودیم را به زمین آوردیم و من خوشحالم که با وجود تغییرات این نتیجه حاصل شد.

 

رم یک تیم عالی است بنابراین باید انتظار داشته باشیم که بخواهند فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. آنها تیمی عالی با یک سرمربی فوق‌العاده یعنی پائولو فونسکا هستند بنابراین ما انتظار یک بازی خوب را داریم."

 

 

1599227

 

 

کونته در ادامه گفت: "ما باید به این قهرمانی به بهترین شکل ممکن احترام بگذاریم بنابراین باید همه بازی ها را با جدیت و حرفه‌ای گری لازم انجام دهیم. همانطور که گفتم پیروزی باید در مغز ما حک شود. بنابراین سه بازی باقی مانده و ما می‌خواهیم به اسکودتو احترام بگذاریم و بهترین بازی را در زمین مسابقه ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها