کد خبر : 1754839 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 23:40 | 43.9K بازدید | 4 دیدگاه

بوفون: هر شروعی یک پایان دارد، تصمیم آسانی نبود

جان لوئیجی بوفون در صفحات اجتماعی خود به ترک یوونتوس در پایان فصل واکنش نشان داد.

بوفون: هر شروعی یک پایان دارد، تصمیم آسانی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی ماه‌های اخیر صحبت هایی در رابطه با احتمال تمدید قرارداد یک ساله جان‌لوئیجی بوفون با یوونتوس مطرح شد اما امروز از تصمیم نهایی این دروازه بان تمام نشدنی دنیای فوتبال رونمایی و مشخص شد که او در پایان فصل از بیانکونری جدا خواهد شد.

 

بوفون بعد از اتخاذ این تصمیم در مصاحبه ای گفت: "امسال دوران حضورم در یووه قطعا پایان خواهد یافت. در مورد آینده باید بگویم که همه چیز واضح و روشن است. دوران طولانی و زیبای حضورم در یوونتوس را باید پایان یافته تلقی کرد و تمدید قراردادی در کار نخواهد بود. من در زمین هر چه داشتم برای یوونتوس گذاشتم و باشگاه نیز همه چیز به من داد و بیش از این دیگر نمی توان کاری انجام داد."

 

 

1568659

 

 

اسطوره باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا حالا در صفحات اجتماعی خود نیز متنی به اشتراک گذاشته که در آن آمده است:" هر شروعی یک پایان دارد و این اتمام دوره دوم حضور من در یوونتوس است. تصمیمی که گرفتم هرگز آسان نبود اما ماه های زیادی به خاطر آن فکر کردم. یوونتوس جایی است که داستان من، خوشحالی ها و گریه هایم در آن رقم خورد. یوونتوس خانه من به حساب می‌آید اما حالا وقت جدایی است. نمی‌دانم چگونه از شما(هواداران) تشکر کنم. من همه چیزم را برای این باشگاه ارائه دادم و البته بیشتر از آن دریافت کردم. تا پایان زنده باد یووه."

دیدگاه‌ها