کد خبر : 1754865 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:15 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست برابر لستر؛

سولسشر: یونایتد برای رسیدن به سیتی باید تقویت شود

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که باشگاهش در سطح باشگاه رقیب همشهری نیست.

سولسشر: یونایتد برای رسیدن به سیتی باید تقویت شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در اولدترافورد 2-1 برابر لسترسیتی شکست خورد تا هم قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر مسجل شود و هم لستر شانس بیشتری برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ پیدا کند.

سولسشر پس از این شکست اظهار داشت که یونایتد اگر می خواهد امیدی به کمتر شدن فاصله اش با منچسترسیتی داشته باشد، باید در تابستان دست به تقویت تیم بزند.

 

1600513

 

سیتی فاصله ای 10 امتیازی با یونایتد در صدر جدول ایجاد کرده بود توانست سه هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان شود. سیتیزن ها پس از جدایی سر الکس فرگوسن از شیاطین سرخ در تمام فصل ها بالاتر از رقیب همشهری به کار خود در لیگ برتر پایان داده اند.

سولسشر گفت: "اگر می خواهید که آنها را به چالش بکشیم باید تیم‌مان را تقویت کنیم. به آنها تبریک می گویم. آنها فصلی فوق العاده داشته اند. من از پسرهای خودم بسیار راضی ام که با وجود حضور تیمی مثل منچسترسیتی پیشاپیش آنها، که از آن به عنوان بهترین تیم اروپا یاد می شود، این 10 روز اخیر را پشت سر گذاشتند.

ما می خواهیم که قدم دیگری برداریم و این ممکن است به آن معنا باشد که نیاز به چند بازیکن دیگر داریم تا تیم را تقویت کنیم."

 

1600511

 

با توجه به بازی بعدی یونایتد برابر لیورپول که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، سولسشر نارضایتی خود را از برنامه فشرده تیمش اظهار داشت.

سرمربی یونایتد در این باره افزود: "نمی شود که دوباره این اتفاق بیافتد. ما نمی توانیم پنج‌شنبه، سه‌شنبه و دوباره پنجشنبه بازی کنیم، این غیرممکن است. به هیمن دلیل بود که دست به ایجاد تغییر در ترکیب تیم زدیم. کسی در چنین سطحی از فوتبال چنین چیزی را نشنیده است."

 

1600515

 

سولسشر درباره نمایشی که یونایتد برابر لستر داشت و تک گلی که میسون گرین‌وود باری شیاطین سرخ به ثمر رساند، اضافه کرد: "ما بازی را آرام شروع کردیم و می شد انتظارش را داشت چرا که آنها وقتی برای آماده شدن برای این مسابقه نداشتند اما پس از گل دوم آنها ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتیم.

ما در بعضی لحظات بازی خوبی داشتیم و من از آن راضی بودم. رهبری نمانیا ماتیچ را می دیدی. میسون گرین‌وود هم مثل یک بازیکن حرفه ای و با تجربه به نظر می رسید و او فقط 19 سال دارد.

ما وقت زیادی برای آماده شدن نداشتیم و نیمه اول راضی به رختکن رفتیم. در نیمه دوم آنها از روی نقطه کرنری گل زدند که باید پرتاب اوت می بود."

 

دیدگاه‌ها