کد خبر : 1754893 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:23 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

برگی از تاریخ

انتقام از بحرین برای دلجویی چندین نسل (عکس)

نبردهای ایران و بحرین همیشه سخت بوده و فوتبال ایران کمتر خاطرات خوشی از این کشور در ذهن خود به یاد دارد

به گزارش"ورزش سه "، نسل حال حاضر فوتبال ایران یکی از بهترین نسل های تاریخ فوتبال ایران است .حضور سه آقای گل لیگ های معتبر روسیه ،پرتغال و هلند در تیم ملی ایران و حضور بازیکنان متعدد با کیفیت داخلی و لژیونر در فهرست بازیکنان ملی علیرغم شرایط بد تیم ملی در جدول رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022و ملتهای آسیا 2023چین و نبود برنامه ویژه برای آماده سازی این تیم,مردم ایران به این تیم امید زیادی بسته اند.


بازی برگشت ایران و بحرین  از چند ماه قبل آغاز شده است و بحرینی ها با اخذ مجوز میزبانی مرحله برگشت نبرد دو تیم را که برای ایران مهم و حیاتی است حساس تر از گذشته کرده اند.


ایران یک شب رویایی در بحرین را از فوتبال طلبکار است و چه شبی بهتر از دیدار برگشت دو تیم در 17خرداد در بحرین. تیم های ملی ایران همیشه در بحرین مشکل داشته اند و به سختی توانسته اند بحرین را شکست دهند .


شکست تاریخی ایران در شب ناکامی صعود در مقدماتی جام جهانی 2002، گل تساوی دقیقه 95مجتبی جباری در مقدماتی جام جهانی 2014برزیل و یا تساوی که در رقابت های جوانان آسیا در 27سال قبل ایران را از صعود به مرحله نهایی این رقابت ها در حضور چهره های مطرحی چون داود فنایی،ادموند بزیک ,علی چینی ،محمدرضا طهماسبی،احمد مومن زاده و مهدی مهدوی کیا ناکام گذاشت از مواردی است که در  این سالها صورت فوتبال ایران در خاک بحرین زخمی کرده است. همه این ها برای گذشته است ، گذشته ای که قرار است با بازیکنان نسل حال حاضر ایران به فراموشی سپرده شود .نسلی که برای دلداری پیشکسوتان فوتبال ایران و سرور و خوشحالی  آنها از دقیقه یک بازی برابر بحرین برای پیروزی همه کار خواهند کرد.نسلی که  با خط حمله زهر دار آن با حضور سردارآزمون ، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش می تواند نفس پرتغال و اسپانیا و مراکش پرستاره را در جام جهانی به شماره بندازد برای انتقام برابر بحرین کافی است .

 

1600549

دیدگاه‌ها