کد خبر : 1754939 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:49 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

جدال الهلال و النصر بر سر الدوسری و تالیسکا

دو تیم النصر و الهلال برای تقویت تیم خود در فصل آینده، دو هدف مشترک را در نظر گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه سعودی اسپورت از علاقه دو تیم النصر و الهلال برای به خدمت گرفتن مدافع القادسیه خبر داد. سعودی اسپورت اعلام کرد که این دو تیم به صورت رسمی وارد یک نبرد نقل و انتقالاتی شده اند و مدیران النصر و الهلال برای پیروزی در این جدال حیثیتی، به دنبال شکست دادن طرف مقابل هستند.


خلیفه الدوسری مدافع جوان و 22 ساله القادسیه که سابقه بازی در جام جهانی جوانان را دارد، به هدف این دو تیم رقیب و همشهری تبدیل شده است. با توجه به جدایی مایکون از النصر، مدیران این تیم قصد دارند یک گزینه داخلی و عربستانی را جایگزین این بازیکن کنند و الهلال نیز به دنبال همین بازیکن است.


در حالیکه بسیاری از خبرنگاران از تمام شدن کار الدوسری با الهلال خبر دادند و عده ای نیز اعلام کردند او با النصر به توافق رسیده، اما فهد الصعیری خبرنگار عربستانی در توئیتر خود اعلام کرد که القادسیه هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن از سوی دو تیم الهلال و النصر دریافت نکرده است.

 

1600649


دیگر بازیکنی که باعث شکل گیری یک نبرد بین این دو تیم شده، اندرسون تالیسکا هافبک گوانگژو چین است. این بازیکن برزیلی که در سالهای گذشته نیز یکی از اهداف نقل و انتقالاتی النصر بود، راهی فوتبال چین شد و اکنون که اخبار زیادی پیرامون جدایی او از گوانگژو به گوش می رسد، دو تیم شهر ریاض به دنبال به خدمت گیری او هستند.


طی روزهای گذشته اخبار زیادی پیرامون توافق این بازیکن با الهلال به گوش رسید ولی با ورود النصر به این ماجرا، اکنون کار الهلال برای جذب تالیسکا سخت شده است. لایک کردن پست های اینستاگرامی النصر توسط تالیسکا نیز به این شایعات دامن زد که این باشگاه موفق به جلب رضایت او شده است.

 

1600650


 رسانه سعودی اسپورت اعلام کرد هنوز مشخص نیست آیا واقعا النصر قصد به خدمت گیری این بازیکن را دارد یا تنها به دلیل فشار هواداران و برای سنگ اندازی در مسیر پیوستن تالیسکا به الهلال، وارد این انتقال شده است. در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، النصر به مصاف تراکتور می رود و استقلال نیز پذیرای الهلال خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها