کد خبر : 1754969 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:50 | 35.5K بازدید | 5 دیدگاه

یونایتد تلفیق جوانی و تجربه است؛

کلوپ: دیشب به گواردیولا پیغام دادم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ترکیب منچستریونایتد را تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه توصیف کرد.

کلوپ: دیشب به گواردیولا پیغام دادم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای حفظ امیدهای خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان چاره ای جز برتری برابر منچستریونایتد در دیدار فردا شب در اولدترافورد ندارد. یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد تصمیم ویرژیل فن دایک برای غیبت در یورو 2020 درست بوده است.

 

مسجل شدن قهرمانی منچسترسیتی: "دستاورد بزرگی است و به این باشگاه تبریک می گویم. من شب گذشته به پپ گواردیولا پیغام داده و پیش از این به ایلکای گوندوغان تبریک گفته بودم. 2020 یک سال بسیار دشوار برای تمام جهان و آنچه که سیتی تاکنون در این فصل به دست آورده استثنایی و فوق العاده بوده است. اگر منابع مالی و دانش فوتبالی داشته باشید، از شانس خوبی برای کسب موفقیت برخوردار خواهید بود."

 

1596863

 

دیدار مقابل منچستریونایتد: "آنها ترکیبی خوب و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارند. پتانسیل تهاجمی این تیم با حضور بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد جوان و با تجربه و میسون گرینوود که یکی از بهترین های نسل خود است، بسیار بالاست. یونایتد در این فصل به مقام دوم لیگ برتر دست خواهد یافت و این فصل خوبی برای آنها بوده است.

 

ما در آخرین دیدار خانگی خود پیروز شدیم و البته می دانیم حضور در فضای استادیوم آنفیلد چقدر مهم خواهد بود. اینکه حالا استادیوم اولدترافورد خالی است برای هیچ کدام از دو تیم مزیتی ندارد، اما نباید فراموش کرد یونایتد بهترین رکورد بازی های خارج از خانه این فصل را نیز کسب کرده است."

 

حواشی مسابقه لغو شده هفته گذشته: "هرگز نگران امنیت بازیکن در دیدار فردا شب در اولدترافورد نیستم. ما به مقامات تصمیم گیرنده اعتماد داریم و دفعه گذشته نیز ما در معرض خطر نبودیم. نمیدانم فردا چه اتفاقی می افتد، اما من نگران نیستم."

 

1597113

 

عدم حضور ویرژیل فن دایک در یورو 2020: "بازگشت از آسیب دیدگی هایی مثل این به طور معمول 11 ماه طول می کشد. برنامه ما این است که فن دایک در تمرینات قبل کارش را شروع کند، اما حتی در این مورد نیز مطمئن نیستیم.

 

حضور در ترکیب تیم ملی هلند در رقابت های یورو در این مقطع کاملا اشتباه بود و زمانی از فن دایک استفاده می کنیم که 100 درصد آماده باشد. وقتی فن دایک بر نگرانی های خود غلبه کرد، می تواند چند قدم به سمت جلو بردارد. البته او قدم های بزرگی برداشته و روحیه اش مثبت تر شده است."

دیدگاه‌ها