کد خبر : 1755009 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 21:05 | 80K بازدید | 2 دیدگاه

خشم کونسیسائو از مهاجم جدید الهلال

پورتو برای همیشه مارگا را کنار گذاشت

روزنامه اوژوگو پرتغال در مطلبی اعلام کرد که سرجیو کونسیسائو از موسی مارگا بابت اعلام رسمی پیوستنش به الهلال، حسابی شاکی و عصبانی است.

پورتو برای همیشه مارگا را کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی رسمی، از پیوستن موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو به این باشگاه خبر داد که البته این مسئله ظاهرا به مذاق سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو خوش نیامده و او بابت اعلام زودهنگام این قرارداد، قصد دارد در دو بازی باقیمانده فصل به این بازیکن بازی ندهد.


روزنامه اوژوگو با اعلام این خبر نوشت که مارگا برخلاف قوانین کونسیسائو عمل کرد و به همین دلیل او دیگر حق بازی برای پورتو را ندارد. مارگا با این عمل، نشان داد که تمرکزش را روی الهلال گذاشته است و به اهدافی که پورتو در ادامه فصل دارد، بی توجه است.


در دیدار روز دوشنبه پورتو در برابر فارنسی، این بازیکن 90 دقیقه را روی نیمکت نشست و فرصت بازی را بدست نیاورد که البته این بنا بر تصمیم سرمربی تیم بوده است چرا که او ساعاتی پیش از این مسابقه، با حضور در ویدیوی باشگاه الهلال رسما از حضور در فوتبال عربستان خبر داده بود.


اوژوگو در ادامه نوشته است که کونسیسائو قصد دارد بجز بازی با فارنسی که از مارگا استفاده نکرده، در دو بازی باقیمانده نیز این بازیکن را روی نیمکت بنشاند مگر اینکه شرایط پیچیده شده و مجبور به استفاده از او شود چرا که کونسیسائو معتقد است هنوز فصل به پایان نرسیده و رتبه دومی این تیم که برابر است با کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا و پاداش 40 میلیون یورویی، هنوز تضمین نشده است.

 

1600758


انتشار ویدیوی پیوستن مارگا به الهلال اصلا کونسیسائو را خوشحال نکرد. این مربی تعهد و تمرکز را بسیار ارزشمند می داند و در این دو بازی قصد دارد از سه مهاجم دیگرش یعنی طارمی، تونی مارتینز و اوا نیلسون استفاده کند. سرمربی پورتو معتقد است که مارگا نباید در این مرحله، اقدام به انتشار خبر پیوستنش به الهلال می کرد. کونسیسائو بازیکنانی نظیر مارکانو، هررا و براهیمی را تحسین می کند چرا که آنها با وجود قرار داشتن در روزهای پایانی قراردادشان با پورتو، هرگز به صورت عمومی تیم جدید خود را معرفی نکردند.


سرمربی پورتو معتقد است که این بازیکنان با وجود جدایی از پورتو، قرارداد جدیدشان را اعلام نکردند تا تمرکز هم تیمی هایشان به هم نخورد. از منظری متفاوت، پپه کاپیتان فعلی پورتو در حالیکه از ماه فوریه قرارداد جدیدش را با پورتو به امضا رسانده بود، اما تا 5 ژوئن و پایان سری آ برزیل، جدایی اش از گرمیو را اعلام نکرد.


اوژوگو در پایان نوشته است به همین دلیل انتظار می رود که مارگا در بازی بعدی مقابل ریو آوه نیز نیمکت نشین شود. این بازیکن حتی نباید حق خداحافظی از پورتو در درون زمین را داشته باشد که البته این مسئله در این مرحله نیز خیلی مهم نیست چرا که هواداران در استادیوم های حضور ندارند و آنها در فضای مجازی با واکنش هایی که به اعلام رسمی خبر پیوستن مارگا به الهلال داشتند، نشان دادند از این اتفاق خوشحال نیستند.

 

1600760

 

دیدگاه‌ها