کد خبر : 1755013 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 21:30 | 35K بازدید | 4 دیدگاه

چه کسی باعث جدایی بوفون از یوونتوس شد؟

بر خلاف تصورات، رابطه جیجی بوفون و آندره ا پیرلو در رختکن یوونتوس تعریف چندانی نداشته است.

چه کسی باعث جدایی بوفون از یوونتوس شد؟

به گزارش "ورزش سه"، جان لوییجی بوفون، دروازه بان 43 ساله دیروز اعلام کرد که در پایان فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد تا دومین دوره همکاری طرفین این بار بدون موفقیت چندانی به اتمام برسد. این در حالیست که بوفون در دیدارهایی که در فصل جاری در ترکیب یوونتوس قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی ارائه داده و در این سن و سال تحسین بسیاری را برانگیخته بود، اما بر خلاف انتظار او بعد از یک سال از جمع بازیکنان بیانکونری جدا شد.

 

1600763

 

اما امروز نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد رابطه بوفون با پیرلو یکی از دلایلی بوده که این دروازه بان باتجربه تصمیم گرفت برای دومین بار در دوران حرفه ای خود یوونتوس ترک کند. البته بوفون و پیرلو دوستان نزدیک هستند و افتخارات فراوانی از جمله جام جهانی را کنار یکدیگر را به دست آورده اند، اما بوفون علاقه داشت در بازی های بیشتری را در این فصل در ترکیب قرار گرفته و امیدوار بود نقش محوری تری در رختکن یوونتوس تحت هدایت پیرلو ایفا بکند.

 

بوفون تاکنون 12 بار در تمام مسابقات در این فصل در ترکیب ثابت یوونتوس قرار گرفته و در برابر ساسولو در دیدار امشب نیز این دروازه بان تجربه در بین 11 بازیکن ابتدایی حضور خواهد داشت. قرارداد بوفون با یوونتوس در پایان فصل تمام می شود و بر اساس ادعای خود این بازیکن باتجربه، طرفین دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارند.

دیدگاه‌ها