کد خبر : 1755044 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 01:07 | 24.1K بازدید | 8 دیدگاه

ساسولو 1 - 3 یوونتوس، امید کسب سهمیه زنده ماند

یوونتوس در دیداری پرگل و جذاب 1-3 موفق به غلبه بر ساسولو شد.

ساسولو 1 - 3 یوونتوس، امید کسب سهمیه زنده ماند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از قبول شکست سنگین در خانه خود برابر میلان، امشب با نتیجه 1-3 ساسولو را مغلوب کرد تا امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را حفظ بکند.

 

بر خلاف انتظار ساسولو بازی را بهتر آغاز کرد و این تیم در دقیقه 15 و با خطای لئوناردو بونوچی در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما جیجی بوفون به زیبایی ضربه دومنیکو براردی را مهار کرد.

 

اما در ادامه یوونتوس بر جریان بازی مسلط شده و در اواسط نیمه اول به گل رسید. آدرین رابیو با حرکت تماشایی در گوشه محوطه ساسولو صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول یوونتوس شد.

 

در دقیقه 32 و روی حرکت براردی بود که ترائوره فرصت مناسبی برای زدن گل تساوی ساسولو داشت، اما ضربه این بازیکن در موقعیتی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1600811

 

1600810

 

اما در اواخر نیمه اول و روی پاس رابیو با ضربه سر بود که کریستیانو رونالدو از راست حرکت کرده و بعد از گذر از سد مدافع ساسولو و با ضربه ای زمینی دروازه را باز کرد تا یوونتوس با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی حرکت رونالدو بود که فدریکو کیه زا در گوشه محوطه جریمه ساسولو موقعیت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه او با مهار کانسیلی همراه شد.

 

اما در دقیقه 59 ساسولو به گل رسید. راسپادوری بعد از یک و دو تماشایی با لوکاتلی با ضربه ای تماشایی و دقیق موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

 

اما یوونتوس دقایقی بعد به گل سوم هم دست یافت. روی پاس عرضی و دقیق دژان کولوسفسکی، پائولو دیبالا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه چیپ تماشایی موفق به گلزنی شد. در ادامه یوونتوس به خوبی موفق به حفظ و اداره جریان مسابقه شد تا با همان نتیجه 1-3 ساسولو را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها