کد خبر : 1755060 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 09:40 | 9K بازدید | 4 دیدگاه

توخل: گلی که خوردیم تقریبا یک گل به خودی بود

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که شکست برابر آرسنال می‌تواند یک تلنگر مناسب برای این تیم باشد.

توخل: گلی که خوردیم تقریبا یک گل به خودی بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در مسابقه ای که توماس توخل به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود با یک گل از آرسنال شکست خورد. چلسی هنوز با 64 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد اما ممکن است با توجه به این شکست طی هفته‌های آتی جایگاه این تیم به خطر بیفتد.

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل آرسنال گفت: " باید بگویم که کاملاً خودمان مقصر این شکست بودیم. چندین فرصت فوق‌العاده خوب روی دروازه حریف ایجاد کردیم و از طرف دیگر گل دریافتی تا حدود زیادی یک گل به خودی به حساب می آمد و در واقع آن را به آرسنال هدیه دادیم.

 

 

1600835

 

 

احتمالا تغییراتی که در ترکیب ایجاد کردم نیز دلیلی برای این باخت بود و من کاملاً در رابطه با آن مسئولیت پذیر هستند. این شکست می‌تواند یک تلنگر بسیار خوب برای ما باشد."

 

توماس توخل در پایان پیرامون احتمال بازی دادن به کپا آریسابلاگا در بازی فینال جام حذفی گفت: " ما کاملاً به کپا اعتماد داریم و فکر می‌کنم که او کاملاً شایستگی چنین مسئله ای را دارد. در واقع همین موضوع نیز باعث شد که او در مقابل آرسنال در ترکیب اصلی قرار گیرد و در واقع به دنبال این بودیم که در دو مسابقه بعدی نیز از او استفاده کنیم."

 

 

1600836

دیدگاه‌ها