کد خبر : 1755079 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:29 | 161.5K بازدید | 15 دیدگاه

حسرت‌بارترین موقعیت‌های تاریخ دربی

تلخ ترین لحظه زندگی ورزشی علی دایی (عکس)

معمولا دربی‌ها با نتایج و گلزنانش به یاد آورده می‌شود، اما دربی‌ها سرشار از لحظات حسرت‌باری برای بازیکنان و هوادارانش نیز بوده است.

تلخ ترین لحظه  زندگی ورزشی علی دایی (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ دربی‌های تهران چه بسیار فرصت‌های گلزنی از دست رفته را می‌توان یافت که اگر تبدیل به گل می‌شدند سرنوشت بازی را تغییر می‌دادند. در ذهن بازیکنانی که در این دربی‌ها به میدان رفته‌اند حسرت‌هایی ماندگار شده که قطعا تا آخر عمر از یاد نمی‌برند. با هم چند مورد از این حسرت‌ها را  از دربی‌های دهه هفتاد به بعد، مرور می‌کنیم:

 

۱- علی دایی و بهزاد داداش‌زاده؛ دربی چهل و یکم، مرداد ۱۳۷۴

پرسپولیس در نیمه اول سه گل از استقلال دریافت کرده بود و در نیمه دوم برای جبران سراسر حمله شده بود. بهترین موقعیت گلزنی برای علی دایی در همه حضورهایش در دربی‌ها در نیمه دوم این دربی به دست آمد، جایی که روی دست بهزاد‌ غلامپور سر زد و در حالی که توپ فاصله‌ای تا رسیدن به خط دروازه استقلال نداشت غلامپور با حرکتی استثنایی و با یک حرکت تکواندویی توپ را در آستانه ورود به دروازه بیرون کشید. در یکی از موقعیت‌های پرسپولیس، بهزاد داداش‌زاده که از خوب‌های پرسپولیس در آن بازی بود با یک ضربه قیچی برگردان دروازه بهزاد غلامپور را هدف گرفت و در حالی که فاصله زیادی با رقم خوردن یکی از زیباترین گل‌های تاریخ دربی باقی نمانده بود،  غلامپور در بهترین روز فوتبالی‌اش، توپ را از زیر تیر افقی دروازه بیرون کشید. داداش‌زاده که در دربی قبلی یک گل زیبا به غلامپور زده بود این‌بار مقهور واکنش تماشایی غلامپور شد تا هم خود از زدن یک گل زیبا محروم شود و هم فرصت برای خلق کامبک در دربی از دست برود. پرسپولیس این دربی را سه بر یک به شاگردان منصور پورحیدری واگذار کرد.

 

1600866

بهترین فرصت گلزنی علی دایی در تمام حضورهایش در دربی‌ها؛ غلامپور با درخششی فوق‌العاده مانع گلزنی دایی در دربی سال ۷۴ شد.

 

1600867

ضربه برگردان بهزاد داداش‌زاده را بهزاد غلامپور در بهترین روز فوتبالی‌اش از زیر طاق دروازه بیرون می‌کشد. دربی مرداد ۱۳۷۴

 

 

۲- علی اکبریان و مهدی پاشازاده؛ دربی چهل و دوم، برگشت لیگ آزادگان سال ۱۳۷۴

علی اکبریان که یک بار در دربی جنجالی سال ۷۳ دروازه عابدزاده را باز کرده بود و داور آن گل را مردود اعلام کرد، این بار در فرصتی استثنایی با عابدزاده تک‌به‌تک شد و در کمال تعجب توپش را در چند قدمی دروازه پرسپولیس به بیرون زد تا نامش هیچگاه در بین گلزنان دربی ثبت نشود. در همین بازی، پاشازاده با ضربه سر دروازه عابدزاده را باز کرد اما کمک داور پرچم خود را به علامت آفساید بالا برد تا گلی که به اعتقاد آبی‌ها سالم بود به نام پاشازاده ثبت نشود. مطمئنا مهمترین حسرت پاشازاده در دربی‌ها همین اتفاق بود. این دربی در نهایت با تساوی خاتمه یافت.

 

1600868

دربی برگشت سال ۱۳۷۴، عابدزاده برای اولین بار ضربه سر پاشازاده را با پا دفع کرده، اما برگشت همین توپ و سانتر آن از سمت راست استقلال و ضربه سر پاشازاده و گلی که آفساید گرفته شد

 

 

۳- صمد مرفاوی؛ دربی چهل و سوم، مهر ماه ۱۳۷۵

پرسپولیس برای شکستن طلسم هفت ساله استقلال به میدان آمده بود و از نظر فنی از استقلال سرتر بود اما یک اتفاق می‌توانست مانع از شکستن این طلسم شود. عابدزاده به سیاق عادت آن زمانش قصد دریبل کردن ادموند اختر را کرد و با برخورد پای اختر به پایش خود را به زمین انداخت، اما برخلاف انتظارش داور سوری در سوت خود ندمید. مجتبی محرمی از پشت آمد و توپ را جمع کرد اما آن را جلوی پای مرفاوی انداخت. صمد مرفاوی که سابقه سه بار گلزنی به پرسپولیس را داشت ر کمال تعجب در مقابل دروازه خالی توپ را به تیر افقی زد و پرسپولیس از خوردن یک گل ناگهانی نجات یافت. آن دربی را استقلال با گل دقایق پایانی ادموند بزیک از دست داد اما چه بسا اگر مرفاوی آن توپ بادآورده را گل کرده بود، طلسم نبردن‌های پرسپولیس در دربی‌ها به هشت سال می‌رسید.

 

1600869

دربی رفت لیگ آزادگان ۱۳۷۵، عابدزاده روی زمین افتاده، محرمی سراسیمه به جای دفع توپ آن را جلوی پای مرفاوی می‌اندازد و مرفاوی با بی‌دقتی دروازه خالی را به تیر می‌زند

 

 

۴- مهرداد میناوند؛ دربی چهل و چهارم، تیرماه ۱۳۷۶

شاید جمله معروف مرحوم میناوند را شنیده‌اید که تیر دروازه استقلال همچنان در حال لرزش است. میناوند در اوج آمادگی خود یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این دربی بود. او که با دریبل محمد خرمگاه این بازیکن را مجبور به خطا و گرفتن کارت زرد دوم کرده بود، در یک صحنه شوتی محکم را به سمت دروازه استقلال زد که تیر افقی دروازه غلامپور برخورد کرد. پرسپولیس دو بر صفر از استقلال پیش بود و چه بسا اگر این توپ گل شده بود، شکست سه بر صفر استقلال در پایان بازی سنگین‌تر هم می‌شد. هر چند مرحوم میناوند گل نشدن آن توپ را برای خود بهتر از گل شدنش می‌دانست اما احتمالا خود ترجیح می‌داد تا نامش در بین گلزنان دربی ثبت شود.

 

 

1600870

دربی برگشت لیگ آزادگان ۷۶-۷۵؛ بهترین دربی مهرداد میناوند در روزی که همه کار کرد جز گلزنی، تقابل او با فرهادمجیدی که اولین بازی‌اش برای استقلال را انجام می‌دهد. پاشازاده در حال پیوستن به مجیدی است.

 

۵- فرهاد مجیدی، دربی چهل و ششم، فروردین ۱۳۷۸

استقلال که تا چند روز بعد از دربی میزبان نیمه‌نهایی و فینال باشگاه‌های آسیا بود و در چهار دربی قبلی نبرده بود و سه بار هم بازنده شده بود در این دربی هم با گل دقایق ابتدایی مهدی هاشمی‌نسب از حریف عقب افتاد، پس از آن مجیدی در یک موقعیت با عابدزاده تک‌به تک شد و توپش را وارد دروازه کرد اما آفساید او اعلام شد. او در نیمه دوم یک موقعیت خوب در جلوی دروازه را از دست داد تا در باز کردن دروازه عابدزاده ناکام بماند. آن دربی مساوی شد و استقلال پس از چهار دربی متوالی بلاخره موفق به باز کردن دروازه عابدزاده شد اما گلزنی مجیدی در دربی به مدت ده سال به تعویق افتاد.

 

1600871

دربی فروردین ۱۳۷۸، استقلال ناصرحجازی پس از سه شکست متوالی در دربی‌ها، هم موفق به گلزنی در دربی می‌شود و هم کسب مساوی. فرهاد مجیدی و حسرت گل نکردن توپی که می‌توانست شاگردان حجازی را برنده دربی کند.

 

 


۶- علی لطیفی، دربی چهل و هفتم، فینال جام حذفی، تیرماه ۱۳۷۸

در حالی که بازی فینال دو تیم در نیمه دوم با تساوی یک-یک ادامه داشت، علی لطیفی یک موقعیت خوب گلزنی را در مقابل دروازه داود فنایی از دست داد، موقعیتی که اگر تبدیل به گل می‌شد احتمالا استقلال را قهرمان جام حذفی می‌کرد اما لطیفی آن موقعیت را از دست داد تا پرسپولیس با گل دقایق پایانی افشین پیروانی پس از لیگ، جام حذفی را هم فتح کند.

 

 

۷- فرهاد مجیدی و علی لطیفی، دربی چهل و هشتم، مهر ماه ۱۳۷۸

اتفاقی عجیب در تاریخ دربی‌ها رخ داده بود. پرسپولیس در همان سی دقیقه ابتدایی دو بازیکنش را از دست داده بود و مجبور بود با ۹ بازیکن یک ساعت در مقابل استقلال بازی کند. نیمه دوم بازی بهترین موقعیت‌های استقلال را فرهاد مجیدی و علی لطیفی از دست دادند. مجیدی توپ را به دست داود فنایی زد و لطیفی موقعیت تقریبا تک‌به‌تک را به بالای دروازه زد. بعدها یکی از کسانی که مدعی سفارشی بودن آن بازی و دستور به استقلالی‌ها برای گل نزدن به پرسپولیس شد همین علی لطیفی بود که اگر یک بار دیگر آن صحنه را ببیند و تلاشش برای گلزنی را مرور کند، خود متوجه حسرتی که از گل نکردن آن توپ با اوست خواهد شد و در مورد ادعایش تجدیدنظر خواهد کرد!

 

1600872

دربی رفت لیگ ۷۹-۷۸، دربی معروف ۹ نفره. بهترین موقعیت استقلال را علی لطیفی بدین ترتیب به بالای دروازه می‌زند. چهره لطیفی چندان با ادعای چند سال بعدش در مورد مورد مراعات کردن با پرسپولیس ندارد!

 

 

 

۸- احمدرضا عابدزاده؛ دربی پنجاهم، دی ماه ۱۳۷۹

آخرین دربی عابدزاده، بدترین دربی او نیز بود. پرسپولیس با پنالتی بهروز رهبری‌فرد از استقلال پیش افتاده بود اما اعتماد به نفس عابدزاده در واکنش به ضربه آزاد محمد نوازی کار دستش داد و خیز او با یک دست برای مهار ضربه نوازی آن هم در شرایطی که می‌توانست آن ضربه را راحت‌تر مهار کند باعث شد تا استقلال کار را به تساوی بکشد. روز بد عابدزاده با لیز خوردن او آن هم درست در زمانی که هاشمی‌نسب ضربه سر آرامی را به سمت دروازه‌اش زده بود تکمیل شد. تنها نکته مثبت آن دربی برای عابدزاده، زدن گل تساوی توسط علی کریمی در دقایق پایانی و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری‌اش در دربی‌ها بود. احتمالا عابدزاده بارها بابت نپوشیدن کفش مناسب و اعتماد به نفس زیادی‌اش در آن بازی خود را سرزنش کرده است!

 

 

1600877

دربی رفت لیگ ۸۰-۷۹، آخرین دربی عابدزاده بدترین دربی او بود. هنوز هواداران پرسپولیس با دیدن صحنه گل هاشمی‌نسب آرزو می‌کنند که کاش عقاب‌شان لیز نمی‌خورد!

 

 

۹- علی کریمی؛ دربی پنجاه و یکم، اسفند ۱۳۷۹

بدترین روز علی کریمی در دربی‌ها. در شرایطی که پرسپولیس در لیگ از استقلال عقب افتاده بود و برای جبران فاصله و جلوگیری از قهرمانی استقلال نیاز به بردن این تیم داشت، علی کریمی دو موقعیت تک‌به‌تک را در مصاف با هادی طباطبایی از دست داد تا در پایان بازی و در رختکن موجی از شماتت از سوی علی پروین و احمدرضا عابدزاده نصیبش شود. پرسپولیس پس از ۹ دربی بدون شکست، مغلوب تک گل علیرضا اکبرپور شد تا نتواند به رکورد ۱۰ بازی بدون شکست استقلال در فاصله سال‌های ۶۹ تا ۷۵ برسد. اگر کریمی قدر یکی از آن فرصت‌ها را دانسته بود چه بسا پرسپولیس با بردن استقلال و رسیدن به رکورد این تیم در دربی‌ها، آخرین دوره لیگ آزادگان را هم فتح می‌کرد.

 

1600878

دربی برگشت لیگ ۸۰-۷۹، علی کریمی در جدال با جواد زرینچه باتجربه. بدترین دربی علی کریمی در روزی که دو موقعیت گل مهم را از دست داد و تیمش باخا

 

1600879

دربی برگشت لیگ ۸۰-۷۹. علی کریمی از چنگال محمود فکری رها شده و خود را به دروازه هادی طباطبایی نزدیک می‌کند.

 

 

 

 

۱۰- یحیی گل‌محمدی؛ دربی پنجاه و ششم، بازی رفت لیگ برتر ۸۳-۸۲

استقلال جوان امیر قلعه‌نویی برخلاف انتظار، دو بر یک از پرسپولیس پرستاره پیش افتاده بود و فاصله‌ای با خلق شگفتی نداشت. در دقایق پایانی اشتباه منصوریان در دفع توپ فرصت را به یحیی داد تا گل تساوی را بزند اما ضربه او به تیر خورد و پرسپولیس با باخت غیرمنتظره در این دربی، وارد بحرانی شد که نتیجه‌اش بازگشت پروین به پرسپولیس و جدایی علی دایی، افشین پیروانی و مهرداد میناوند از پرسپولیس شد. این اتفاق مهمترین حسرت یحیی در دربی‌ها در زمانی است که بازیکن پرسپولیس بود و او مطمئنا حسرت‌های خود در دوران مربیگری را هم دارد!

 

 

 

۱۱- جواد کاظمیان؛ دربی شصت و یکم، برگشت لیگ برتر ۸۴-۸۵

پرسپولیس متحول شده با آری‌هان هلندی به مصاف استقلال مدعی رفت و در یک بازی بدون حادثه به تساوی بدون گل رسید تا تعداد نبردن‌های متوالی این تیم در دربی به عدد شش برسد. تنها موقعیت بازی را جواد کاظمیان که ستاره شماره یک پرسپولیس در آن زمان بود پر مصاف تک‌به‌تک با وحید طالبلو از دست داد تا نامش هیچگاه در بین گلزنان دربی ثبت نشود.

 

1600881

دربی برگشت لیگ ۸۵-۸۴. جواد کاظمیان در جدال با امیرحسین صادقی. روزی که کاظمیان بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی را از دست داد تا حسرت گلزنی در دربی‌ها به دلش بماند.

 

 

۱۲- مصطفی دنیزلی؛ دربی شصت و سوم، فروردین ۱۳۸۶

دنیزلی که دربی رفت را از استقلال برده بود در دربی برگشت تنها نظاره‌گر فرصت‌سوزی‌های شاگردانش در جدال با شاگردان مرفاوی بود تا با کسب تساوی و از دست دادن دو امتیاز مهم در پایان نیز قهرمانی لیگ را هم از دست بدهد. فصل ۸۶-۸۵ برای دنیزلی و هواداران پرسپولیس سرشار از حسرت است؛ تیمی که خوب و تهاجمی بازی می‌کرد اما نتیجه لازم را نگرفت.

 

 


۱۳- سیاوش اکبرپور و امیر قلعه‌نویی؛دربی شصت و هفتم، برگشت لیگ برتر ۸۸-۸۷

استقلال با گل زیبای مجتبی جباری از پرسپولیس بحران‌زده پیش افتاده بود و در شرایطی که پرسپولیس برای زدن گل مساوی تلاش می‌کرد، سیاوش اکبرپور که مهاجم مورد علاقه قلعه‌نویی نیز بود یک فرصت طلایی را از دست داد تا هیچگاه نامش در بین گلزنان دربی ثبت نشود. باید صحنه جوش و خروش قلعه‌نویی در کنار زمین در هنگام از دست دادن آن موقعیت توسط اکبرپور را دوباره دید تا متوجه میزان حسرتی که او از هدر رفتن این فرصت کشیده شد. استقلال برد در آن دربی با خطای هند پنالتی علی علیزاده از دست داد تا آخرین برد دربی برای قلعه نویی همان دربی سال ۸۴ باقی بماند.

 

1600882

دربی برگشت لیگ ۸۸-۸۷ سیاوش اکبرپور در شادی گل مجتبی جباری شریک شده است. اما او دقایقی بعد بهترین فرصت برای زدن گل دوم و افزایش اختلاف با حریف را از دست می‌دهد. بهترین فرصتی که او در تمام دربی‌هایش برای گلزنی به دست آورد.

 

 

۱۴- سیدمهدی سیدصالحی؛ دربی شصت و نهم، برگشت لیگ ۸۹-۸۸

این دربی همچون شش دربی قبلی خود با تساوی یک-یک دنبال می‌شد که سیدصالحی در مصافی تقریبا تک‌به‌تک با علیرضا حقیقی موفق به گلزنی نشود. پس از این موقعیت بود که حقیقی و شیث رضایی از خجالت هم در آمدند و بعد از آن کریم باقری از خجالت هر دو! استقلال بهترین موقعیت برای برد در دربی را از دست داد تا چند دقیقه بعد شوت کریم باقری خاتمه‌ای بر تساوی‌های یک-یک باشد و علی دایی را در اولین تجربه‌اش به عنوان سرمربی در دربی‌ها به پیروزی برساند.

 

1600883

دربی برگشت لیگ ۸۹-۸۸ سید مهدی سیدصالحی در حالی که بازی یک-یک دنبال می‌شود در مصاف تک‌به تک با علیرضا حقیقی مغلوب شده و اینگونه حسرت می‌خورد. حسرتی که با شکست استقلال در پایان این دربی بیشتر هم می‌شود!

 

 

۱۵- محمد نوری و علی دایی؛ دربی هفتادم، رفت لیگ برتر ۸۹-۹۰

گل سالم محمد نوری را کمک‌داور بازی آفساید گرفت و پرسپولیس نتوانست در همان نیمه اول از استقلال پیش افتد. قصه وقتی برای نوری و علی دایی به عنوان سرمربی استقلال تلخ‌تر می‌شود که استقلال آن بازی که با برتری نسبی پرسپولیس همراه بود را با گل دقیقه نود فرهاد مجیدی واگذار کرد.

 

1600884

دربی رفت لیگ برتر ۹۰-۸۹ گل سالم محمد نوری آفساید گرفته شد و او از گلزنی در دربی محروم شد. پرسپولیس این دربی را باخت اما حسرت‌های نوری با این بازی خاتمه نیافت او یک بار دیگر هم در دربی‌ فصل بعد یک پنالتی از دست داد.

 

 

۱۶- شیث رضایی؛ دربی هفتادم، رفت لیگ برتر ۹۰-۸۹

احتمالا هنوز هم شیث رضایی خود را به خاطر جا ماندن از فرهاد مجیدی در آن دربی سرزنش می‌کند. حسرت ابدی او همین است که چرا در دقیقه آخر بازی و قبل از رسیدن مجیدی به محوطه جریمه با یک تکل از پشت او را نقش بر زمین نکرد. رضایی تکل نزد و اخراج نشد تا مجیدی گل بزند و بردهای چهارگانه استقلال آغاز شود.

 

1600885

دربی رفت لیگ برتر ۹۰-۸۹ یک شاهکار عکاسی و شکار یک حسرت ابدی. گلزنی که در پس‌زمینه تصویر در حال شادی است و بازیکنی که خود را به خاطر نزدن یک تکل ساده و نگرفتن یک کارت قرمز ناقابل در دقیقه آخر بازی سرزنش می‌کند

 

 

 

۱۷- محمد نوری؛ دربی هفتاد و دوم، رفت لیگ برتر ۹۱-۹۰

استقلال با گل فرهاد مجیدی در نیمه اول از پرسپولیس پیش افتاده بود، پنالتی بر روی علی کریمی در نیمه دوم فرصت را به شاگردان حمید استیلی داد تا بازی را به تساوی بکشانند اما بی‌دقتی محمد نوری در زدن پنالتی و اوت کردن توپ باعث شد تا پرسپولیس بهترین فرصت برای به تساوی کشاندن بازی را از دست بدهد. پس از آن پرسپولیس گل دوم را خورد و سومین باخت متوالی در دربی‌های لیگ برتری برای این تیم رقم خورد.

 

 

 

۱۸- پرویز مظلومی؛ دربی هفتاد و پنجم، برگشت لیگ ۹۱-۹۰

استقلال مظلومی در حال ثبت پنجمین برد متوالی خود در دربی‌ها بود و مظلومی پس از ثبت گل دوم تیمش، سرمست از نتیجه برای هواداران خود دست تکان می‌داد. رها کردن بازی همان و دریافت سه گل از تیم ده نفره همان. مظلومی احتمالا بارها در ذهن خود آن بازی را مرور کرده و حسرت تعویض نکردن به موقع و هدایت نکردن درست تیمش از کنار زمین را خورده است.

 

1600886

دربی برگشت لیگ ۹۱-۹۰ پرویز سوبله چوبله که داشت در ذهنش لقب جدیدش را به خاطر پنج برد پیاپی در دربی‌ها مرور می‌کرد، پس از شبیخون ده دقیقه‌ای ایمون زاید، این گونه در پایان دربی متعجب و حسرت‌زده به بازیکنانش اعتراض می‌کند.

 

 

۱۹- مهدی طارمی؛ دربی هشتاد و سوم، برگشت لیگ ۹۵-۹۴

پرسپولیس رویایی برانکو در همان نیمه اول دو گل به استقلال زده بود و اعلام پنالتی به سود این تیم، این فرصت را می‌داد تا با برتری سه گله به رختکن برود. اما مهدی طارمی که هر دو گل را زده بود با دورخیز کم ضربه پنالتی‌اش را تقدیم رحمتی کرد تا هم از هت‌تریک کردن در دربی‌ها محروم شود و هم جلوی یک برد پر گل محتمل را از تیمش بگیرد.

 

1600887

دربی برگشت لیگ ۹۵-۹۴ مهدی رحمتی با گرفتن این پنالتی از مهدی طارمی به کمک استقلال آمد تا اجازه ندهد نتیجه‌ای عجیب و غریب در پایان رقم خورد.

 

 

۲۰- مهدی طارمی؛ دربی هشتاد و پنجم، برگشت لیگ ۹۶-۹۵

پرسپولیس این بار برخلاف تصور سه گل از استقلال در نیمه اول خورده بود و برای جبران دو گل عقب‌ماندگی در نیمه دوم سراسر حمله شد. در شرایطی که این تیم نیاز به زدن گل داشت، طارمی یک موقعیت طلایی را در مصاف با رحمتی از دست داد تا فرصت کامبک از پرسپولیس گرفته شود. اگر طارمی آن توپ را گل کرده بود، چه بسا پرسپولیس با زمانی که در اختیار داشت می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند. طارمی نزد و احتمالا این روزها اصلا بابت آن صحنه حسرتی ندارد اما هواداران پرسپولیس هنوز حسرت گل نشدن آن  توپ را می‌خورند!

 

1600888

دربی برگشت لیگ ۹۶-۹۵ مهدی طارمی اینگونه بهترین فرصت گلزنی در نیمه دوم را در مقابل رحمتی از دست می‌دهد و فرصت کامبک را از تیمش می‌گیرد

 

 


مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی؛ دربی نودم، لیگ برتر ۹۸-۹۷

پرسپولیس با گل نوراللهی پیش افتاده بود و استقلال صاحب ضربه پنالتی شد و در حالی که قرار بود گادوین منشا که در نیم‌فصل از پرسپولیس به استقلال رفته بود پنالتی را بزند با دخالت مهدی رحمتی، فرشید اسماعیلی پشت ضربه پنالتی رفت و با یک چیپ نا امید کننده پنالتی را هدر داد. استقلال باخت و رابطه هواداران استقلال و رحمتی به دلیل مقصر دانستن او در قضیه پنالتی چنان بد شد که راهی جز جدا شدن از استقلال در پایان فصل برای او نماند.

 

1600889

دربی ، راضی کردن منشا به زبان رحمتی برای پنالتی زدن فرشید اسماعیلی چیزی جز حسرت به بار نیاورد. یکی پی از سال‌ها مجبور شد در پایان فصل از استقلال برود و دیگری هنوز که هم هنوز است طعنه هواداران رقیب را می‌شنود

 

۲۱- احمد نوراللهی؛ دربی نود و چهارم، رفت لیگ برتر ۱۴۰۰-۱۳۹۹

و این آخری که همچنان داغ است مربوط به احمد نوراللهی است که تک‌به‌تک با رشید مظاهری را به بالای دروازه زد و تیمش را از زدن گل سوم محروم کرد. حسرت گل نکردن این توپ وقتی بیشتر شد که استقلال گل تساوی را در دقیقه نود به ثمر رساند تا یحیی گل‌محمدی در مقام سرمربی همچنان در حسرت برد در دربی بماند.

 

 

نویسنده : حجت شفیعی

دیدگاه‌ها