کد خبر : 1755260 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:46 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: لیورپول شایسته این پیروزی بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش در لحظات کلیدی بازی دیشب برابر لیورپول عملکرد خوبی نداشته است.

سولسشر: لیورپول شایسته این پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در شبی که برخلاف بازی برابر لستر از ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود با نتیجه 4-2 در مقابل حریف دیرینه خود یعنی لیورپول شکست خورد تا در عرض چندروز دو شکست را متحمل شده باشد.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی گفت: " فکر می‌کنم که لیورپول شایسته پیروزی بود. در مقاطع مهم و کلیدی بازی گل دریافت کردیم. ما در کنترل مسابقه و به هم زدن شرایط خوب حریف ناکام بودیم. می‌توانم بگویم حداقل دو گل را خودمان به آنها هدیه دادیم. در برابر تیم های بزرگ شما حق ندارید این گونه اشتباه کنید.

 

 

1601224

 

 

به طور کلی ما خودمان باعث رقم خوردن این شکست شدیم. انتظار نداشتیم که روی گل دوم که دریافت کردیم خطایی انجام شود اما نهایتاً این اتفاق رخ داد و دروازه مان باز شد."

 

سولسشر درباره تاثیر احتمالی غیبت هری مگوایر در شکست پرگل منچستر یونایتد نیز گفت: "هری در قامت یک رهبر و کاپیتان بازیکن بسیار مهمی برای ما به حساب می‌آید اما اکنون که نمی‌تواند بازی کند ما باید با این اوضاع کنار بیاییم. لازم است که اعتماد به نفس مان را بازیابی کنیم و به سراغ دو بازی بعدی در لیگ و مسابقه فینال لیگ اروپا برویم."

 

 

1601225

 

 

بازگشت هواداران در بازی روز سه شنبه: " سه شنبه هواداران به استادیوم باز می گردند و امیدوارم که جو خوبی را رقم بزنند. مدت زمان زیادی در انتظار برگشتن آن ها به استادیوم ها بودیم و حالا می توانیم از این مسئله لذت ببریم."

دیدگاه‌ها