کد خبر : 1755264 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:06 | 27.7K بازدید | 2 دیدگاه

انتقاد روی کین از ستاره یونایتد؛

برونو فرناندز نصف بازی را صرف گریه و زاری می‌کند

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد برونو فرناندز و دیگر بازیکنان شیاطین سرخ در دیدار برابر لیورپول به شدت انتقاد کرد.

برونو فرناندز نصف بازی را صرف گریه و زاری می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در اولدترفورد 4-2 برابر لیورپول شکست خورد تا روی کین حسابی از عملکرد برونو فرناندز در این تیم انتقاد کند.

کین که پس از پایان بازی در شبکه اسکای اسپورتس صحبت می کرد، گفت: "من از برونو فرناندز انتقاد خواهم کرد. او نصف امشب را روی زمین افتاده بود و گریه و زاری می کرد. هر بار که روی او تکل می کردند، او روی زمین غلت می خورد."

 

1601235

 

فرناندز البته موفق شد گل اول این مسابقه را در دقیقه 10 بازی وارد دروازه لیورپول کند، اما گل های دیوگو ژوتا و رابرت فیرمینو لیورپول را 3-1 جلو انداخت. گل دقیقه 68 مارکوس راشفورد نیز ثمری برای شیاطین سرخ نداشت و محمد صلاح با گل دقیقه 90 خود، کار را برای قرمزها یک سره کرد.

 

1601236

 

کین همچنین از فرد نیز که روی گل سوم لیورپول مقصر بود انتقاد کرد و گفت: "من می دانم که اوله به فِرد اعتقاد دارد، اما من نمی توانم فایده او را ببینم.

اینکه منچستریونایتد چطور فکر می کند که فِرد قرار است به آنها در راه کسب دوباره قهرمانی کمک کند، فراتر از درک من است. می دانم که سولسشر او را تعویض کرد. اما فِرد شلخته و تنبل است و امیدوار است که یکی از هم تیمی هایش او را از دردسر نجات دهد.

 

1601238

 

همانطور که اشاره کردیم... شاو هم عملکردی مثل بچه مدرسه ای ها داشت که به اشتباه فِرد اضافه شد و بعد لیورپول مقابل دروازه بود و سپس دروازه بان که امشب اصلا نمایش خوبی نداشت... اشتباه پشت اشتباه... نمایش بسیار بسیار ضعیفی از یونایتد بود.

غیبت مگوایر مهم بود اما اینها اشتباهات بچه مدرسه ای ها بود که از یونایتد سر زد. فِرد آنجا اصلا تحت فشار نبود و توپ را لو داد. شاو هم مثلا یک بازیکن باتجربه بین المللی است!

ما داریم به این دروازه بان پر و بال می دهیم و از او می خواهیم که دروازه بان شماره یک یونایتد در آینده باشد، اما آنها کم آوردند. غیبت مگوایر برای آنها خیلی سنگین بود، اما باز هم می گویم که مرتکب اشتباهات بچه مدرسه ای ها شدند و این هیچ ربطی به غیاب مگوایر نداشت."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها