کد خبر : 1755268 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:23 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

در زمان کوتاه تبدیل به تیم باکیفیتی شدیم

الهویی:گل گهر هزینه‌های خود را اعلام می‌کند

مربی گل گهر در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن مدعی شد برخلاف ادعای برخی از رسانه ها، گل گهر ۴۰ درصد کمتر از برخی تیم ها هزینه کرده است.

الهویی:گل گهر هزینه‌های خود را اعلام می‌کند


به گزارش ورزش سه ، سعید الهویی در ابتدای کنفرانس با اشاره بازی با فولاد گفت: تشکر می‌کنم از تیم مان بابت کیفیت، عملکرد، تلاش و همبستگی خوبی که در بازی با فولاد داشتند و لیاقت گل گهر کسب سه امتیاز بود که متاسفانه موفق نشدیم امتیازی کسب کنیم.


تیم ما نشان داد که به بلوغ تاکتیکی و ذهنی رسیده و با اشتباه فردی تاثیرگذار نتیجه را واگذار کرد.خیلی سریع همه بازیکنان از همان رختکن با همدلی سعی کردند از این مرحله گذر کنند و برای بازی ذوب آهن آماده شوند.


مربی گل گهر در مورد بازی با ذوب آهن گفت: فکر می‌کنیم فردا یک عملکرد خوب از لحاظ تاکتیکی و تیمی در کنار کاهش اشتباهات فردی را داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.ذوب آهن یکی از تیم های خوب با ساختار دفاعی منظم است و حسینی در تیم نفت مسجدسلیمان این کیفیت را نشان داده.در هفته های اخیر به ویژه بازی استقلال این تیم نظم دفاعی اش را نشان داد. ما آمادگی این موضوع را داریم و آنالیز خوبی انجام داده ایم. نقاط قوت و ضعف ذوب آهن را می‌دانیم و با تمرکز بالا برای کسب سه امتیاز به دیدار این تیم می‌رویم.


الهویی در مورد عملکرد خوب امین پورعلی و اضافه شدن فرشید باقری در کنار حضور زنده روح و علیزاده در پست هافبک دفاعی گفت: یکی از مشکلات ما در نیم فصل اول کمبود بازیکنانی بود که با لحاظ فنی و ذهنی در سطح بالایی باشند‌.سطح ذهنی به اندازه سطح فنی مهم است.


خوشحالیم که دامنه بازیکنان گل گهر گسترده شده و به اصطلاح عمق تیم ما در همه پست ها بیشتر شده‌ و دست آقای قلعه نویی بازتر است.


سرمربی تیم بر اساس تاکتیک هر بازی، عملکرد بازیکن در بازی قبل و عملکرد بازیکنان در تمرین ترکیب ۱۱ نفره اش را انتخاب می‌کند.
 


 سعید الهویی در پایان گفت: خیلی خوشحالیم که گل گهر در زمان کوتاه با هزینه معقول به تیمی تبدیل شده که بازیکنان باکیفیتی دارد.
بر خلاف ادعای برخی رسانه ها که راجع به گل‌گهر عنوان می‌کنند، حاضریم در صورتی که تمام تیم های لیگ هزینه های خود را اعلام کنند ما نیز هزینه تیم مان را اعلام کنیم که حداقل ۴۰ درصد کمتر از برخی تیم ها هزینه کرده ایم.

دیدگاه‌ها