کد خبر : 1755276 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 11:00 | 46.4K بازدید | 6 دیدگاه

ترفند قرمزها برای رسیدن به اولدترافورد؛

اتوبوس فیک؛ عملیات ایذایی لیورپول علیه معترضان!

شب گذشته و پیش از برگزاری مسابقه منچستریونایتد و لیورپول، هواداران یونایتد بار دیگر دست به تظاهراتی گسترده علیه مالکان این باشگاه زدند و راه اتوبوس لیورپول را سد کردند.

اتوبوس فیک؛ عملیات ایذایی لیورپول علیه معترضان!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه تظاهرات هواداران یونایتد بر ضد گلیزرها، شب گذشته هواداران با پارک کردن ماشین های خود وسط خیابان راه اتوبوس قرمز رنگ لیورپول که لوگو و نشانه های این باشگاه از جمله  شعار "این معنای بیشتری دارد" را در مسیر اولدترافورد مسدود کردند.

اما لیورپول که پس از یک بار لغو شدن این بازی در هفته های گذشته به دلیل اعتراض هواداران و سد کردن راه اتوبوس دو باشگاه و تسخیر اولدترافورد به دست معترضان، این بار آماده چنین اتفاقی بود، از یک اتوبوس تقلبی برای پرت کردن حواس معترضان استفاده کرده بود.

 

1601102

 

1601269

 

هواداران معترض یونایتد به خیال اینکه این اتوبوس قرمز رنگ که تمام نشان های باشگاه لیورپول را بر خود داشت، حامل بازیکنان این تیم است، پس از سد کردن راهش چرخ های اتوبوس را نیز پنچر کردند تا مانع از رسیدن قرمزها به اولدترافورد و برگزاری بازی شوند.

اما بازیکنان لیورپول با دو اتوبوس سیاه رنگ که هیچ لوگو یا نشانی از باشگاه بر آنها درج نشده بود، راهی استادیوم شدند و بدون شناسایی و مزاحمت از سوی معترضان به اولدترافورد رسیدند.

 

1601267

 

1601266

 

1601265

 

بازیکنان لیورپول نیز که مانند بازیکنان منچستریونایتد برای جلوگیری از هر گونه مزاحمتی، خیلی زودتر از زمان معمول خود را به ورزشگاه رسانده بودند، فرصت یافتند تا پیش از آغاز بازی در زمین اولدترافورد قدم بزنند.

بازیکنان یونایتد اما حتی زودتر از لیورپولی ها و با ماشین های شخصی‌شان خود را به اولدترافورد رسانده بودند و شش ساعت قبل از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

 

1601263

 

1601262

 

سولسشر پس از شکست 4-2 برابر لیورپول، درباره تاثیری که ساعت ها معطلی در ورزشگاه روی بازیکنانش گذاشته بود، گفت: "بچه ها تمرکز داشتند. ما کمی زودتر به استادیوم آمدیم اما با هم ناهار خوردیم، جلساتی داشتیم، وعده های غذای قبل از مسابقه را داشتیم و آماده بازی شدیم.

سعی کردیم تا جایی که ممکن است اوضاع را برای بازیکنان عادی نگه داریم اما مشخص است که زودتر به ورزشگاه آمدن اوضاع را کمی متفاوت کرد.

آنها در سازگاری و انطباق خود با شرایط بسیار خوب عمل کرده اند. برای همه سال سختی بود، فوتبال مثل گذشته نبود.

سه شنبه هواداران به استادیوم باز می گردند و امیدوارم که جو خوبی را رقم بزنند. مدت زمان زیادی در انتظار برگشتن آن ها به استادیوم ها بودیم و حالا می توانیم از این مسئله لذت ببریم."

دیدگاه‌ها