کد خبر : 1755298 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 12:51 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

به رغم شکست برابر قرمزها؛

برونو فرناندز: کاپیتانی یونایتد بزرگ‌ترین افتخار است

برونو فرناندز، در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر لیورپول، با توجه به غیبت هری مگوایر بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را بر بازو بست.

برونو فرناندز: کاپیتانی یونایتد بزرگ‌ترین افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، در شکست 4-2 شب گذشته منچستریونایتد برابر لیورپول، برونو فرناندز بار دیگر شاهد به حقیقت پیوستن رویایش بود. ستاره پرتغالی یونایتد برای نخستین بار در لیگ برتر به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ پیشاپیش دیگر بازیکنان در اولدترافورد پا به زمین گذاشت.

هری مگوایر، کاپیتان یونایتد، به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود و سولسشر بازوبند را به برونو فرناندز سپرد. فرناندز البته در این بازی نتوانست هم تیمی هایش را به سوی پیروزی برابر رقیب دیرینه خود هدایت کند، اما این، پس از بازی برابر PSG در چمپیونزلیگ در ابتدای فصل، دومین تجربه کاپیتانی ستاره پرتغالی در منچستریونایتد بود و او از به دوش گرفتن این مسئولیت بسیار خشنود بود.

 

1601307

 

فرناندز پس از مسابقه گفت: "فکر می کنم همه می دانند که این بزرگترین افتخار است که در مسابقه بازوبند کاپیتانی باشگاه را به بازو داشته باشی.

من هم حالا یکی از کاپیتان های این باشگاه هستم و به خودم افتخار می کنم. همانطور که پس از بازی برابر پاری سن ژرمن گفتم، این رویای است که به حقیقت پیوسته است."

یونایتد یک شروع فوق العاده در این بازی داشت و فرناندز موفق شد در دقیقه 10 نخستین گل مسابقه را برای شیاطین سرخ به ثمر برساند، اما در ادامه اوضاع بر وفق مراد فرناندز و یارانش پیش نرفت و گل های دیوگو ژوتا و رابرت فیرمینو (دو گل) لیورپول را 3-1 جلو انداخت. گل دقیقه 68 مارکوس راشفورد نیز ثمری برای شیاطین سرخ نداشت و محمد صلاح با گل دقیقه 90 خود، کار را برای قرمزها یک سره کرد تا در نهایت لیورپول 4-2 در اولدترافورد پیروز شود.

 

1601309

 

فرناندز پس از این شکست خانگی تایید کرد که یونایتد در بسیاری از مناطق نیاز به رشد و پیشرفت دارد و برای موفقیت در فصل بعد کارهای زیادی را پیش رو خواهد داشت.

فرناندز افزود: "ما سعی کردیم که در دو طرف زمین بازی کنیم و کاری که تمرین کرده بودیم را در زمین پیاده کنیم. وقتی پس از 45 دقیقه بازی برابر تیمی مثل لیورپول عقب می افتید، کار سخت می شود. سعی کردیم که کمی بیشتر فشار بیاوریم و روی دروازه آنها خطراتی ایجاد کنیم.

به آنها فضای بیشتری دادیم و آنها هم از این فضا به خوبی استفاده کردند و ما دو گل دیگر هم خوردیم. در رختکن همه ناراحت و مایوس بودند چرا که ما مرتکب اشتباه شده بودیم. اما از این شکست هم درس خواهیم گرفت و باید به پیشرفت و بهتر شدن ادامه دهیم. ما هنوز به بهترین شرایط خود نرسیده ایم.

 

1601308

 

بازی را خوب شروع کردیم، گل زدیم، موقعیت های بیشتری بعد از گل ایجاد کردیم. اما بعد گل خوردیم... ما روی ضربات شروع مجدد دو گل دریافت کردیم و می دانیم که باید روی این موضوع کار کنیم. در این فصل گل های زیادی را روی ضربات شروع مجدد دریافت کرده ایم.

همانطور که گفتم در رختکن تیم همه ناراحت و مایوس بودیم و باید پیشرفت کنیم، باید بهتر از این باشیم و باید در بازی بعدی برابر فولام بهتر باشیم تا رده دوم در لیگ برتر را برای خودمان تضمین کنیم."

 

 

دیدگاه‌ها