کد خبر : 1755315 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:19 | 71.1K بازدید | 11 دیدگاه

هانسی فلیک در 2 راهی مانشافت یا بارسا

یک گزینه بسیار عجیب برای جانشینی کومان در بارسا

ESPN خبر از تمایل مسئولان بارسا برای انتخاب هانسی فلیک به عنوان جانشین رونالد کومان داد.

یک گزینه بسیار عجیب برای جانشینی کومان در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود که هانسی فلیک خبر از پایان همکاری اش با بایرن پس از یک سال و نیم استثنایی داد. فلیک فصل گذشته بایرن را فاتح شش گانه کرد ولی امسال تنها بوندسلیگا را به کارنامه پرافتخار این باشگاه افزود. او با بایرن در جام حذفی و لیگ قهرمانان توفیقی کسب نکرد.

 

 

1593307

 

 

پس از هفته ها گمانه زنی در نهایت فلیک اعلام کرد که در پایان فصل از بایرن می رود و کمی بعد نیز اعلام شد یولیان ناگلزمن جانشین وی خواهد شد.

فلیک هنوز در مورد آینده تصمیم گیری نکرده ولی گفته می شود در پایان یورو 2020 جانشین یوآخیم لوو در تیم ملی آلمان خواهد شد.

در چنین شرایطی این روزها بحث بر سر حضور او در بارسلونا برای جانشینی رونالد کومان هم مطرح شده است که در نوع خود عجیب جلوه می کند.

 

 

1601342

 

 

پس از نتایج ضعیف اخیر بارسا در لالیگا و از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم، شایعات برکناری کومان بیش از پیش به گوش می رسد. دیروز در یک رستوران ایتالیایی، کومان و خوان لاپورتا رئیس بارسا دو ساعت و نیم گفت و گو کردند اما گفته می شود 10 روز دیگر در مورد آینده او تصمیم گیری خواهد شد.

طبق ادعای "ESPN"، فانسی فلیک یکی از گزینه های جانشینی کومان محسوب می شود. فلیک تقریبا با تیم ملی آلمان تمام کرده ولی طبق ادعای این منبع معتبر، شاید پیشنهاد بارسلونا نظر او را تغییر دهد و چالش بزرگی چون هدایت بارسا را قبول کند.

 

 

1601343

 

 

فلیک با بایرن سال گذشته سنگین ترین شکست تاریخ بارسا در لیگ قهرمانان را به این تیم تحمیل کرد(8-2) و خاطره ای تلخ را برای باشگاه کاتالان به جا گذاشت. او حاضر می شود بارسا را به مانشافت ترجیح بدهد؟

 

دیدگاه‌ها