کد خبر : 1755339 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 16:19 | 9K بازدید | 4 دیدگاه

سالگرد قهرمانی لستر خوزستان با معجزه ویسی(عکس)

قهرمان سابق فوتبال ایران اکنون در لیگ یک حضور دارد و امروز باید در برابر رایکا قرار بگیرد.

سالگرد قهرمانی لستر خوزستان با معجزه ویسی(عکس)

به گزارش ورزش سه، پنج سال پیش و در چنین روزی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر با برتری دو بر صفر برابر ذوب آهن توانست عنوان قهرمانی را مال خود کند. شاگردان عبدالله ویسی با ارائه یک نمایش خوب توانستند با دو گلی که رحیم زهیوی وارد دروازه رشید مظاهری کرد، مقام اول را مال خود کنند.

 

پس از این قهرمانی معجزه وار تیم نسبتا معمولی اما یکدست عبدالله ویسی، تیم پرسپولیس چهار بار پیاپی به عنوان قهرمانی دست یافته و امسال به همراه سپاهان، استقلال و فولاد گزینه های اصلی کسب عنوان جام را تشکیل می‌دهند.

 

1601413


استقلال خوزستان پس از قهرمانی و جدایی عبدالله ویسی و ستاره‌ها، با سید سیروس پورموسوی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان حضور یافت و نتایج درخشانی گرفت. پس از آن پورموسوی نیز به فولاد رفت و آبی‌های اهواز دو فصل بعد از لیگ برتر سقوط کردند و از فصل قبل در این لیگ حضور دارند.

 

1601412


قهرمان اسبق فوتبال ایران هم اکنون با امیر خلیفه اصل در لیگ یک حضور دارد و از گزینه های اصلی صعود هستند. آن‌ها امروز باید در لیگ یک برابر رایکا بابل قرار بگیرند، از تیم قهرمان پنج سال قبل سید جلال عبدی، میثم دورقی و فرشاد جانفزا به همراه بهمن روشنایی سرپرست، سالاری مدیر رسانه و اعضای زحمت‌کش تدارکات همچنان در این تیم حضور دارند.

 

دیدگاه‌ها