کد خبر : 1755352 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 17:16 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

روز ویژه ایمانی مقابل صنعت نفت

هافبک تراکتوری ها بازی بسیار ویژه ای را امروز پیش رو دارد.

روز ویژه ایمانی مقابل صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، اکبر ایمانی بعد از یک نیم فصل حضور در تیم صنعت نفت آبادان در زمستان سال 1397 به تراکتور پیوست. داستان جدایی او از نفت، داستانی بسیار طولانی است که باعث شده تا رویارویی های این بازیکن با آبادانی ها با پیراهن تراکتور همواره برای این بازیکن، رویارویی هایی ویژه باشد.

 

در کنار این موضوع، اکبر ایمانی در بازی امروز مقابل صنعت نفت آبادان، یک شرایط ویژه دیگر را هم تجربه خواهد کرد. او این هفته یکی از بازیکنانی بود که واکسن کرونا را دریافت کرد؛ این واکسن را بازیکنانی دریافت کردند که احتمالا تیم ملی را در 4 بازی حساس باقی مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 همراهی خواهند کرد. به این ترتیب او انگیزه بالایی دارد تا بتواند با درخشش در این بازی و بازی های پیش روی تیمش در لیگ برتر، کادر فنی تیم ملی را برای حفظ نامش در لیست نهایی متقاعد کند.

 

گفتنی است که واکسیناسیون تیم ملی فوتبال ایران از روز دوشنبه آغاز شد و در مرحله نخست کادرفنی و اجرایی به همراه بازیکنان شاغل در ایران و دو لژیونر واکسینه شدند. با توجه به این اتفاق، اسکوچیچ فهرست اولیه خود برای حضور در بحرین را تکمیل کرده و از این پس احتمال اضافه شدن هیچ بازیکن دیگری به جمع ملی‌پوشان وجود نخواهد داشت اما در بین همین بازیکنان هم هنوز حضور هیچ بازیکنی در لیست نهایی تیم ملی قطعی نشده است.

دیدگاه‌ها